برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مشخصات نمایشگر و چیپ گوشی پوکو M3 پرو 5G رسما اعلام شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ پوکو ۴ روز ديگر در مراسمي از جديدترين گوشي ۵G خود رونمايي مي‌کند. اين دستگاه که پوکو M3 پرو ۵G نام دارد، از چيپ مدياتک بهره مي‌برد که حالا مدل اين تراشه رسما اعلام شده است.

طبق اعلام رسمي پوکو، اين دستگاه از نمايشگر ۶.۵ اينچي با رزولوشن فول اچ‌دي پلاس بهره مي‌برد که در مرکز بخش بالايي آن يک حفره براي ميزبان دوربين سلفي قرار مي‌‌گيرد. رفرش ريت اين پنل به ۹۰ هرتز مي‌رسد که با استفاده از قابليت «DynamicSwitch»، ميزان آن را با توجه به محتواي در حال نمايش تنظيم مي‌شود.

اين دستگاه چيپ ديمنسيتي ۷۰۰ خواهد داشت که همان تراشه مورد استفاده در گلکسي A22 5G خواهد بود. اين تراشه که با ليتوگرافي ۷ نانومتري توسعه پيدا کرده، از مودم ۵G بهره مي‌برد. با استفاده از اين تراشه، پوکو M3 پرو ۵G به اولين گوشي سري M پوکو با پشتيباني از شبکه ۵G تبديل مي‌شود.

رندرهاي اين گوشي هوشمند از بدنه دو رنگ آن خبر مي‌دهند. ماژول دوربين درون يک بخش مشکي رنگ قرار مي‌گيرد که زير آن لوگوي پوکو حک مي‌شود. اين دستگاه از دوربين اصلي سه‌گانه با چيدمان عمودي بهره مي‌برد که در کنار آن فلاش LED هم به چشم مي‌خورد. اين موبايل پوکو که از دوربين اصلي ۴۸ مگاپيکسلي بهره مي‌برد، در سه رنگ مشکي، زرد و آبي در اختيار خريداران قرار خواهد گرفت.

شايعات اين دستگاه را همان ردمي نوت ۱۰ ۵G با برند جديد مي‌دانند که البته با توجه به مشخصاتي که اخيرا شيائومي اعلام کرده، مي‌توان آن‌ها را درست دانست، البته همچنان تضميني براي آن وجود ندارد.

ردمي نوت ۱۰ ۵G از نمايشگر ۶.۵ اينچي IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دي پلاس و رفرش ريت ۹۰ هرتز، چيپ ديمنسيتي ۷۰۰، ۴/۶ گيگابايت رم، ۶۴/۱۲۸ گيگابايت حافظه داخلي، دوربين سلفي ۸ مگاپيکسلي و دوربين اصلي ۴۸، ۲ و ۲ مگاپيکسلي بهره مي‌برد. اين دستگاه همچنين يک باتري ۵۰۰۰ ميلي آمپر ساعتي با قابليت پشتيباني از فناوري شارژ سريع ۱۸ واتي دارد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره