برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مادی برای تجربه‌ی بازی Resident Evil: Village با دوربین سوم‌شخص منتشر شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
مادی برای تجربه‌ی بازی Resident Evil: Village با دوربین سوم‌شخص منتشر شد

گيم فا/ از ابتداي سال جاري ميلادي که شخصيت Lady Dimitrescu معرفي شد، طرفداران سري Resident Evil مشتاقانه منتظر مواجهه با اين شخصيت منفي بلندقامت بوده‌اند. با تلاش‌هاي طرفداران، شخصيت Lady Dimitrescu تا کنون به نسخه‌هاي بازسازي‌شده‌ي عناوين Resident Evil 2 و Resident Evil 3 پورت شده و محبوبيتش روز به روز در حال افزايش است. 

يکي از مواردي که از زمان عرضه‌ي هفتمين عنوان سري Resident Evil، نسبت به گذشته متفاوت است، دوربين بازي است که از سال ۲۰۱۷ به بعد، به دوربين اول‌شخص تغيير يافته است. در حالي که مطمئنا که تعداد زيادي از بازي‌بازان، تجربه‌ي بازي‌ها را با دوربين سوم‌شخص ترجيح مي‌دهند. براي اين دست از طرفداران عنوان Resident Evil: Village، خبري خوبي داريم و آن هم اين است که يکي مادسازان طرفدار بازي موردبحث، مشکل آن‌ها با دوربين بازي را برطرف کرده است.

به تازگي ويدئويي در يوتيوب بارگذاري شده است که نتيجه‌ي تلاش‌هاي مادسازي با نام Fluffyquack را نشان مي‌دهد. اين طراح ماد، توانسته است دوربين بازي Resident Evil: Village را از حالت اصلي اول‌شخص، به حالت سوم‌شخص تغيير دهد. در ويدئويي که از اين ماد منتشر شده، يکي از کات‌سين‌هاي بازي به همراه برخي از صحنه‌هاي اکشن آن نمايش داده شده است.

به طور کلي، ماد مذکور به شما اين امکان را مي‌دهد که آخرين عنوان از سري Resident Evil را، با دوربيني مشابه دوربين نسخه‌هاي قديمي‌تر آن (به عنوان مثال دوربين بازي Resident Evil 4) اجرا کنيد. هرچند ويدئوي منتشرشده از اين ماد خيلي کوتاه است، اما همين ويدئوي کوتاه هم براي نمايش عملکرد خوب ماد موردبحث کافي است. شما مي‌توانيد اين ماد را از طريق صفحه‌ي سازنده‌ي آن در وب‌سايت Patreon دريافت نمايد.

البته اين اولين مادي نيست که کاربر Fluffyquack براي بازي Resident Evil: Village طراحي کرده است. اگر به صفحه‌ي اين کاربر در وب‌سايت Patreon نگاه کنيد، متوجه مادهاي ديگري که براي اين بازي ساخته است هم خواهيد شد. از جمله‌ي اين مادها، ميتوان به مادي که امکان تنظيم ميدان ديد را به بازي‌بازان مي‌دهد، و همچنين مادي که حشرات اطراف جادوگران را نامرئي مي‌کند اشاره کرد. البته Fluffyquack به انجام تغييراتي در نسخه‌ي دموي بازي Resident Evil: Village هم پرداخته است.

عنوان Resident Evil: Village که در تاريخ ۱۷ ارديبهشت ماه (۷ مي) عرضه شد، تا کنون توانسته است که علاوه‌بر جامعه‌ي طرفداران خود، تحسين منتقدين را هم برانگيزد. حتي برخي بر اين باورند که علي‌رغم اينکه بازي مذکور، ترسناک‌ترين عنوان اين سري به حساب نمي‌آيد، اما با اين وجود ارزش دو بار بازي کردن را دارد.

بيشتر محبوبيت بازي Resident Evil: Village، به شخصيت Lady Dimitrescu بازمي‌گردد که در ماه‌هاي پاياني کمپين بازاريابي کپ‌کام (Capcom)، به نوعي طوفان به پا کرد. هر چند اين ماد و ساير مادهاي منتشرشده، باعث مي‌شوند بازي مذکور مدتي طولاني‌تر بازي‌بازان را مشغول خود کند، اما در حقيقت اين Lady Dimitrescu است که طرفداران سري Resident Evil را تا حد زيادي هايپ کرده است.

عنوان Resident Evil: Village هم‌اکنون در دسترس کاربران کنسول‌هاي ايکس‌باکس سري ايکس/سري اس، پلي‌استيشن ۵، ايکس‌باکس وان، پلي‌استيشن ۴ و پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و همچنين در اختيار مشترکين سرويس گوگل استاديا قرار دارد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره