logo

حالت جدید قایم‌ موشک به بازی Among Us می‌آید

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
حالت جدید قایم‌ موشک به بازی Among Us می‌آید

مجله ديجي کالا/ مراسم Summer Game Fest ما را از جديدترين تغييرات بازي امانگ آس (Among Us) باخبر کرد و فهميديم که يک حالت جالب در آپديت بعدي اضافه خواهد شد. قطعاً همه‌ي ما در زمان کودکي، قايم‌موشک بازي کرده‌ايم و از جذابيت اين بازي گروهي آشنايي داريم. توسعه‌دهندگان امانگ آس در به‌روزرساني جديد بازي، يک سري قوانين مخصوص تعيين خواهند کرد تا همراه دوستان خود و به‌صورت آنلاين به قايم‌موشک بازي بپردازيد و اوقات خودش کودکي را زنده کنيد.

بر اساس ويديو کوتاه پخش‌شده در مراسم ديشب، آپديت‌هاي بعدي بازي امانگ آس سرشار از محتواي نو خواهند بود. استوديو‌ برنامه‌ي بزرگي به‌منظور انتشار نقشه‌ها و شخصيت‌هاي جديد به بازي دارد اما شايد جذاب‌ترين تغيير، اضافه شدن حالت قايم‌موشک باشد. قايم‌موشک (Hide and Seek) به‌عنوان يک مود جديد به بازي اضافه مي‌شود و تيم توسعه‌دهنده يک سري قوانين جديد اعمال مي‌کند که امکان تجربه‌ي بازي به شکل ديگري را مي‌دهد. همين حالا هم مي‌توان چنين حالتي را تجربه مي‌کرد اما هيچ تضميني براي عدم تقلب بازيکنان وجود ندارد.

آپديت‌ جديد امانگ آس، نقش‌هاي تازه‌اي را هم اضافه مي‌کند که ازجمله آن‌ها بايد به کلانتر و دانشمند اشاره کرد. افرادي که بازي مافيا را تجربه کرده‌‌اند، قطعاً با چنين نقش‌هايي آشنايي دارند و مي‌دانند که چنين افرادي، يک سري قابليت‌هاي بيشتر نسبت به بقيه خواهند داشت. براي نمونه فردي که نقش کلانتر را بر عهده مي‌گيرد، مي‌تواند بدون صحبت با بقيه و توافق گروهي، اميپاستر را از بازي بيرون کند. دانشمند هم تست خون از بقيه مي‌گيرد و مي‌تواند ايمپاستر را تشخيص دهد. بايد ببينيم آيا چنين نقش‌هايي، تعادل بازي را به‌هم خواهند زد يا خير؟

بازي امانگ آس نسبت به‌روزهاي اوج خودش فاصله‌ي زيادي گرفته است. زماني بود که سرورهاي اين بازي توان تحمل تمامي بازيکنان را نداشت اما با گسترش واکسيناسيون کرونا در سراسر جهان و برگشتن بخش‌هاي مختلف دنيا به حالت عادي، تعداد بازيکنان اين اثر گروهي افت کرد. اين باعث شد تا تعدادي از استريمرهاي محبوب اين بازي به فکر امتحان يک سري بازي‌هاي جالب بيفتند و اين‌طور بود که حالت قايم‌موشک با يک سري قوانين جالب اضافه شد.

استريمرها تصميم گرفتند تا با رعايت يک سري قوانين، قايم‌موشک بازي کنند. اگر به دنبال تجربه‌ي چنين حالتي هستيد، بايد ابتدا ايمپاستر را مشخص کنيد، سپس اين فرد ۲۰ ثانيه بشمرد تا بقيه داخل نقشه پخش شوند. ايمپاستر سپس چراغ‌ها را خاموش خواهد کرد و کسي اجازه ندارد دوباره آن‌ها را روشن کند. افراد کشته‌شده هم نبايد گزارش شوند اما آخرين نکته و شايد مهم‌ترين، آن است که ايمپاستر بايد تمامي افراد را بکشد تا برنده شود اما افراد عادي هم مي‌توانند با انجام تمامي تسک‌ها، برنده شوند. با انتشار آپديت‌هاي بعدي، ديگر نيازي به رعايت چنين قوانيني نخواهد بود.

استوديو InnerSlot علاوه بر ويژگي‌هاي جديد، قول افزايش کيفيت گرافيک بازي را هم داده و همچنين نقشه‌هايي با پشتيباني از ۱۵ بازيکن در راه هستند. امکان اتصال اکانت‌هاي کامپيوتر و موبايل هم فراهم خواهد شد و مهم از همه، انتشار بازي براي کنسول‌هاست که جزو برنامه‌هاي جديد استوديو است و بايد ديد چه زماني عملي خواهد شد.

بازي امانگ آس ابتدا در سال ۲۰۱۸ منتشر شد اما همه‌گيري کرونا و قرنطينه‌ي خانگي، اين اثر گروهي را روي زبان همگان انداخت و محبوبيت زيادي دريافت کرد. روند بازي بسيار ساده‌ است و بازيکنان بايد فرد ايمپاستر يا شياد را پيدا کنند و جلوي کشته شدن ديگر افراد را بگيرند. ازآنجايي‌که توسعه‌دهنده صحبتي در مورد تاريخ انتشار آپديت بعدي نکرده، بايد منتظر خبرهاي بيشتر باشيم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره