برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

احتمال وجود نقشه‌ های قدیمی بتلفیلد در Battlefield 2042

منبع
زومجي
بروزرسانی
 احتمال وجود نقشه‌ های قدیمی بتلفیلد در Battlefield 2042

زومجي/ تام هندرسن به‌تازگي مدعي شده که در بازي Battlefield 2042 شاهد حضور نسخه ريمستر شده نقشه‌هاي کلاسيک مجموعه خواهيم بود.
   
در هفته‌هاي گذشته، الکترونيک آرتز (Electronic Arts)، ناشر مجموعه بتلفيلد، با نمايش‌هاي مختلف از Battlefield 2042 سعي کرد جهان بازي را براي مخاطبان به‌تصوير بکشد، اما نکته اينجا است که هنوز بعضي از موارد، نامعلوم است و بايد اطلاعات بيشتري در دسترس قرار بگيرد.

براي مثال، در وبسايت بتلفيلد 2042 شاهد توضيحات حول حالت Redacted هستيم و اعلام شده «به‌عنوان يک نامه عاشقانه براي هواداران طراحي شده است و روش جديدي براي تجربه بتلفيلد در راه است. ازطريق اين تجربه مي‌توانيد نبردهاي غيرمنتظره‌اي را کشف و وارد ميدان جنگ وسيع و درگير کننده شويد.» اين در حالي است که تام هندرسن، فاش کننده اطلاعات بازي که درگذشته به‌درستي تمامي اطلاعات بازي Battlefield 2042 را فاش کرده بود، اطلاعاتي را حول اين حالت در اختيار کاربران قرار داده است.

وي در ويديو خود اعلام کرده که درواقع Redacted همان Battlefield Hub يا BattleHub خواهد بود که با موتور گرافيکي بازي Battlefield 2042 در دست توسعه است، اما همانند Call of Duty: Warzone يک تجربه مستقل به حساب مي‌آيد. نکته جالب، اين است که در بتل‌هاب شاهد حضور نقشه‌هاي ريمستر شده سري، وسايل نقليه و اسلحه‌ها درساختاري متفاوت نسبت‌به قبل هستيم.

وي دراين‌باره مي‌گويد «بتلفيلد هاب شامل نقشه‌هاي ريمستر شده بتلفيلد‌هاي قديمي مي‌شود؛ نقشه‌هايي که با موتور گرافيکي Battlefield 2042 توسعه يافته‌اند. ظاهر و ساختار نقشه‌ها، همانند قبل خواهد بود اما اين بار بازيکنان با سلاح و وسايل نقليه‌هاي متفاوت وارد نقشه‌هاي ريمستر شده مي‌شوند. در بتلفيلد هاب شاهد حضور Specialistهاي بازي خواهيم بود و ديگر کلاس‌بندي‌هاي قديم را مشاهده نخواهيم کرد. بيشتر نقشه‌هاي بازي تا سقف ۶۴ بازيکن براي هر تيم را پشتيباني مي‌‌کند، اما در بتلفيلد هاب بازيکنان به‌صورت ۱۲۸ در مقابل ۱۲۸ نفر با يکديگر رقابت خواهند کرد [روي پلتفرم‌هاي نسل نهم و پي سي]. همين مورد تاييد مي‌کند که بتلفيلد هاب هم براي پلتفرم‌هاي فعلي و هم پلتفرم‌هاي نسل هشتم در دسترس قرار مي‌گيرد.»

حال سؤال پيش مي‌آيد که تيم سازنده به چه شکل تعادل نقشه‌ها و محيط‌ها را با سلاح‌ها و وسايل نقليه متفاوت حفظ خواهد کرد که تام هندرسن دراين‌باره افزود «بتلفيلد هاب يک حالت سرگرم کننده خواهد بود که يک تجربه کاملا سندباکس را ارائه مي‌دهد. اينکه منابع من برچسب سرگرم کننده بودن را به اين حالت زده‌اند، به اين دليل است که بتلفيلد هاب لزوما برپايه رقابت و يک تجربه متعادل طراحي نشده است. بلکه شما قرار است لحظات سرگرم کننده‌اي را در يک نقشه کاملا سندباکس تجربه کنيد. براي مثال با تانک بتلفيلد 1 دربرابر تانک بتلفيلد 3 قرار بگيريد.»

در انتها وي اعلام کرده که بازيکنان در حالت Hazard Zone مي‌توانند يک تجربه Free-to-play خواهد بود (بتلفيلد هاب اينگونه نيست). بااين‌تفاسير، تمامي موارد ذکر شده در حد شايعه است و بايد منتظر اخبار رسمي از سوي الکترونيک آرتز بمانيم. نظر شما کاربران زومجي دراين‌باره چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره