برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تیم توسعه‌ Psychonauts 2 از پشتیبانی مایکروسافت ابراز رضایت کرد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
تیم توسعه‌ Psychonauts 2 از پشتیبانی مایکروسافت ابراز رضایت کرد

گيم فا/ يکي از اعضاي تيم توسعه‌ي بازي Psychonauts 2 در مصاحبه‌ي اخير خود اذعان داشت که استوديوي دابل‌فايل، به لطف پشتيباني مايکروسافت توانست تا سطح کيفي باس‌ها و دشمنان اين بازي را افزايش دهد.

پروژه‌ي ساخت بازي Psychonauts 2 چندين سال پيش و به اميد جمع‌آوري شدن هزينه‌هاي ساخت آن در کمپين حمايتي بازي‌بازان کليد خورد. اما طولي نکشيد تا شرکت مايکروسافت با خريد استوديوي دابل‌فاين، به کلي معادلات را تغيير داد و به‌نظر مي‌رسد که هم‌اکنون تنها چيزي که اين استوديو نياز ندارد، پول است. در واقع، به نظر مي‌رسد که اين استوديو هم‌اکنون شرايط مشابه‌اي با استوديوي اين‌اگزايل (InXile) به عنوان توسعه‌دهنده‌ي بازي Wasteland 3 دارد و پشتيباني مالي ابرهولدينگي به نام مايکروسافت باعث شده تا پروژه‌ي ساخت بازي Psychonauts 2 بيش از پيش جاه‌طلبانه باشد.

در واقع، لورن اسکات (Lauren Scott) به عنوان طراح ارشد استوديوي دابل‌فاين پروداکشنز (Double Fine Production)، اخيراً طي مصاحبه‌اي اظهار داشت که پيشرفت روند ساخت بازي Psychonauts 2 پس از تصاحب شدن اين استوديو توسط مايکروسافت، با پشتيباني مالي قابل توجه‌اي روبرو شد و اين مساله باعث شد تا تيم توسعه‌دهنده به هيچ عنوان دغدغه‌ي مالي در قابل ساخت آن نداشته باشد.

وي افزود: «يک ضرب‌المثل قديمي است که مي‌گويد وقت طلا است. ما پس از تصاحب شدن استوديو توسط مايکروسافت فرصت آن را يافتيم که سطح کيفي دشمنان و باس‌هاي بازي را ارتقا دهيم. پتانسيل بسياري از آن‌ها بيش از چيزي بود که طراحي شده بودند. و در واقع تنها به اندکي توجه و زمان بيشتر نياز داشتند. در واقع، پس از پشتيباني مايکروسافت پتانسيل برخي از باس‌هاي بازي به خوبي نمايان شد.»

از طرفي ديگر، اين اولين باري نيست که توسعه‌دهندگان بازي Psychonauts 2 در مورد تغيير چشم‌انداز خود از بازي پس از خريداري شدن توسط مايکروسافت صحبت مي‌کنند و بارها شاهد چنين مصاحبه‌هايي از سوي استوديوي دابل‌فاين بوده‌ايم.

همچنين، اخيراً جزيياتي از کيفيت اجرايي اين بازي بر روي پلتفرم‌هاي مختلف منتشر شد که بر اين اساس، کنسول ايکس باکس سري ايکس بازي Psychonauts 2 را با نرخ فريم ۶۰ و وضوح ۴K در حالت Quality، نرخ فريم ۱۲۰ و وضوح ۱۴۴۰p در حالت Performance اجرا خواهد کرد. همچنين، اين بازي در کنسول ايکس باکس سري اس با نرخ فريم ۶۰ در وضوح ۱۶۲۰p و نرخ فريم ۱۲۰ در وضوح ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد.

از طرفي ديگر، کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴ با نرخ فريم ۳۰ و وضوح تصوير ۱۰۸۰p، پلي‌استيشن ۴ پرو با نرخ فريم ۳۰ و وضوح ۱۴۴۰p و پلي‌استيشن ۵ (با استفاده از بکوارد) اين بازي را با نرخ فريم ۶۰ و وضوح ۱۴۴۰p اجرا خواهند کرد.

بازي Psychonauts 2، در تاريخ ۳ شهريور ۱۴۰۰ (۲۵ آگست) در دسترس کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، ايکس باکس وان، ايکس باکس سري ايکس  و اس و پلتفرم رايانه‌هاي شخصي منتشر خواهد شد. همچنين، اين عنوان به‌وسيله‌ي قابليت بکوارد پلي‌استيشن ۵، بر روي اين کنسول قابل اجرا خواهد بود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره