برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

احتمال عرضه گوشی سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت با دوربین سه‌گانه

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
احتمال عرضه گوشی سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت با دوربین سه‌گانه

گجت نيوز/ اخيرا تصاوير تازه‌اي از گوشي سرفيس دوئو ۲ – Surface Duo 2 مايکروسافت به بيرون درز کرده که طراحي و دوربين سه‌گانه‌ي جديد آن را نشان مي‌دهد.

گوشي سرفيس دوئو ۲ هنوز به صورت رسمي تاييد نشده اما اخيرا تصاويري از آن فاش شده است که طراحي جديد و دوربين سه‌گانه آن را به رخ مي‌کشد.

سرفيس دوئو اگرچه با ديگر گوشي‌هاي هوشمند بازار متفاوت بود اما نتوانست طرفدار زيادي بدست بياورد و به آن فروش مورد انتظار مايکروسافت دست نيافت. با وجود اين عملکرد ناموفق، به نظر مي‌رسد که شرکت سازنده هنوز به آينده‌ي آن اميدوار است و قصد دارد که يک نسل جديد از آن عرضه کند.

اخيرا يک ويديوي يوتيوب، اطلاعاتي را در اين زمينه منتشر کرده و با انتظار چند تصوير، خبر از توسعه‌ي گوشي سرفيس دوئو ۲ داده است. اين اولين بار است که از نسخه‌ي دوم سرفيس دوئو مي‌شنويم و شايد در نهايت، چيزي بيشتر از يک شايعه‌ي هيجان انگيز نباشد.



همان طور که در تصاوير مشاهده مي‌کنيد، گوشي Surface Duo 2 داراي ساختار و طراحي نزديک به مدل اصلي است و از دو نمايشگر بهره مي‌برد. بزرگ‌ترين تفاوت ظاهري اما به پشت گوشي بازمي‌گردد که مي‌توانيد يک دوربين سه‌گانه را رويت کنيد. گفته مي‌شود اين مدل با رنگ مشکي نيز عرضه خواهد شد تا کساني که علاقه‌اي به رنگ سفيد ندارند، يک انتخاب تازه داشته باشند.



دکمه پاور، به عنوان حسگر اثر انگشت نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد و طبق شايعات، اين گوشي مجهز به چيپست اسنپدراگون ۸۸۸ بوده و از NFC نيز پشتيباني مي‌کند.

مدل اصلي در کنار دو صفحه نمايش آمولد، از ۶ گيگابايت رم بهره مي‌برد و حافظه داخلي آن ۱۲۸ و ۲۵۶ گيگابايتي بود که انتظار مي‌رود مدل جديد هم داراي همين ويژگي‌ها باشد (شايد با رم ۸ گيگ يا بالاتر). گفته مي‌شود که گوشي سرفيس دوئو ۲ در ماه اکتبر يا سپتامبر ۲۰۲۱ عرضه شود اما تا انتشار اخبار رسمي‌ بايد منتظر بمانيم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره