logo

دوربین هواوی P50 پرو بیشترین امتیاز DxOMark را دریافت کرد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله ديجي کالا/ سايت DxOMark مهم‌ترين مرجع بررسي کيفيت دوربين گوشي‌هاي هوشمند به حساب مي‌آيد. روز گذشته هواوي از جديدترين گوشي‌هاي پرچم‌دار خود رونمايي کرد و چند ساعت بعد از اين مراسم، DxOMark نتايج بررسي دوربين هواوي P50 پرو را منتشر کرد. دوربين اين گوشي توانسته امتياز ۱۴۴ را کسب کند و اين يعني رتبه‌ي اول را از آن خود کرده است. همچنين دوربين سلفي با اخذ امتياز ۱۰۶ در رتبه‌ي اول قرار گرفته است.

سايت DxOMark از سنسور اصلي ۵۰ مگاپيکسلي و سنسور سياه‌وسفيد ۴۰ مگاپيکسلي تمجيد کرده و در بخشي از گزارش به ثبت رنگ‌هاي دقيق، محدوده‌ي ديناميکي گسترده و ارائه‌ي جزئيات عالي اشاره شده است. عکس‌هاي زوم ثبت شده با دوربين پريسکوپي ۶۴ مگاپيکسلي نيز جزئيات بسيار زيادي را به همراه نويز پايين و محدوده‌ي ديناميکي گسترده ارائه مي‌کنند.

دوربين هواوي P50 پرو همچنين در محيط‌هاي کم‌نور قادر به ثبت عکس‌هاي پرنور با فوکوس خودکار سريع است و در اين شرايط رنگ پوست با دقت زيادي ثبت مي‌شود. البته در اين گزارش آمده از نظر دقت رنگ پوست در محيط‌هاي کم‌نور، هواوي ميت ۴۰ پرو پلاس حرف بيشتري براي گفتن دارد.

ويديوها هم در کنار عملکرد پايدار فوکوس خودکار، در زمينه‌ي نوردهي کلي و محدوده‌ي ديناميکي مي‌توانند رضايت کاربران را جلب کنند. همانطور که گفتيم اين سايت دوربين سلفي هواوي P50 پرو هم بررسي کرده و عکس‌هاي سلفي در شرايط نوري مختلف جزئيات زيادي دارند و نويز اين تصاوير هم بسيار پايين است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره