برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Battlefield 2042 منتشر شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Battlefield 2042 منتشر شد

گيم فا/ به تازگي استوديوي دايس (DICE) به صورت رسمي از مشخصات حداقل سيسم مورد نياز و پيشنهادي جهت تجربه‌ي بازي Battlefield 2042 رونمايي کرد و در کنار آن به تاريخ برگزاري يک رويداد جهت تجربه‌ي آزمايشي و تست‌هاي فني اين عنوان نيز اشاره داشت. 

طبق اطلاعات رسمي منتشر شده، استوديوي دايس قصد دارد در هفته‌ي آينده تست‌هاي فني بازي Battlefield 2042 را با مشارکت بازي‌بازان آغاز نمايد. بر اساس دعوت‌نامه‌هاي الکترونيکي منتشر شده توسط شرکت الکترونيک آرتس (Electronic Arts)، تست فني و آزمايشي بازي Battlefield 2042 در شش مرحله انجام خواهد شد.

مدت زمان برگزاري اين مراحل از تاريخ ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ (۲۳ آگست ۲۰۲۱) تا روز ۲۴ مرداد (۱۵ آگست) خواهد بود که پنج مرحله به صورت سه ساعته و مرحله‌ي پاياني به مدت ۹ ساعت به طول مي‌انجامند.

البته شرکت الکترونيک آرتس و استوديوي دايس قصد داشتند تست‌هاي فني بازي Battlefield 2042 را در ماه ژوئيه برگزار نمايند اما در نهايت اين اقدام به تاخير افتاد تا استوديوي سازنده وقت کافي براي بهبود عملکرد بخش کراس‌پلي که اخيرا بازخوردها و گزارش‌هاي تست‌ آن را دريافت کرده بود، داشته باشد و بار ديگر عملکرد بازي در اين زمينه را آزمايش نمايد.

اين تست فني قرار است از چند هزار بازي‌باز دعوت به همکاري نمايد تا استوديوي دايس به خوبي خود را براي برگزاري يک بتاي عمومي و گسترده‌تر که براي ماه سپتامبر(10 شهريور تا 8 مهر) برنامه‌ريزي شده، آماده نمايد.

با وجود فرستادن دعوت‌نامه الکترونيکي به برخي از بازي‌بازان، شرکت الکترونيک آرتس از علاقه‌مندان به تجربه‌ي نسخه‌ي آزمايشي بازي Battlefield 2042 در خواست کرده است تا براي اين منظور ثبت‌نام نمايند.

البته بايد توجه داشت که تست فني اين عنوان تنها براي دارندگان پلتفرم رايانه‌ي شخصي و کنسول‌هاي نسل نهمي پلي‌استيشن ۵ و ايکس‌باکس سري اس و سري ايکس مقدور خواهد بود.

در نهايت استوديوي دايس در کنار اعلام تاريخ برگزاري تست فني بازي Battlefield 2042، به مشخصات حداقل سيستم مورد نياز و پيشنهادي جهت تجربه‌ي اين عنوان نيز اشاره کرد که در زير مي‌توانيد اين اطلاعات را مشاهده نماييد:

مشخصات حداقل سيستم مورد نياز:

سيستم عامل: ويندوز ۱۰ نسخه‌ي ۶۴ بيتي

پردازنده:  AMD FX-8350 يا Intel Core i5 6600K

حافظه‌ي RAM: هشت گيگابايت

کارت گرافيک: AMD Radeon RX 560 يا Nvidia GeForce GTX 1050 Ti

دايرکت ايکس: نسخه‌ي ۱۲

مشخصات سيستم پيشنهادي:

سيستم عامل: ويندوز ۱۰ نسخه‌ي ۶۴ بيتي

پردازنده:  AMD Ryzen 5 3600 يا Intel Core i7 4790


حافظه‌ي RAM: شانزده گيگابايت

کارت گرافيک: AMD Radeon RX 5600 XT يا Nvidia GeForce RTX 2060

دايرکت ايکس: نسخه‌ي ۱۲

بازي Battlefield 2042 در تاريخ ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰ (۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ ميلادي) بر روي پلتفرم‌ رايانه‌هاي شخصي و کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، پلي‌استيشن ۵، ايکس‌باکس وان و ايکس‌باکس سري ايکس و سري اس منتشر خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم