برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازی Psychonauts 2 گلد شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بازی Psychonauts 2 گلد شد

گيم فا/ استوديوي سازنده‌ي بازي Psychonauts 2، يعني استوديوي دابل فاين پروداکشنز (Double Fine Productions) اخيرا با انتشار پستي در شبکه‌ي توييتر، پايان مراحل توسعه‌ي اين بازي و به اصطلاح گلد شدن آن را تاييد کرده است.

اين يعني حالا بازي Psychonauts 2 مي‌تواند به بازار عرضه شود و از اين پس هر بهبودي که تيم توسعه بر روي آن انجام دهد، در قالب به‌روزرساني در روز عرضه (و يا پس از آن) به بازي اعمال خواهد شد.

در نمايش مشترک مايکروسافت (Microsoft) و بتسدا (Bethesda) در رويداد E3 2021 بود که تاريخ انتشار عنوان Psychonauts 2 اعلام شد. اين بازي، ۱۵ سال پس از نسخه‌ي قبلي خود، در تاريخ ۳ شهريور ماه ۱۴۰۰ (۲۵ آگوست ۲۰۲۱) و با قيمت ۶۰ دلاري، براي کنسول‌هاي ايکس‌باکس سري ايکس/سري اس، ايکس‌باکس وان، پلي‌استيشن ۴ و پلتفرم رايانه‌هاي شخصي عرضه خواهد شد. گفتني است که با اعلام مايکروسافت، نسخه‌هاي مخصوص مک و لينوکس اين بازي نيز منتشر خواهند شد.

گرچه Psychonauts 2 براي کنسول بازي نسل نهمي سوني (Sony) منتشر نخواهد شد، اما تيم توسعه‌ي اين بازي در استوديوي دابل فاين پروداکشنز، به خوبي آن را براي اجرا در تمامي دستگاه‌ها از جمله پلي‌استيشن ۵ بهينه کرده است. اجراي اين بازي در پلي‌استيشن ۵ با کمک قابليت بکوارد امکان‌پذير است. مزيت اجراي بازي در اين کنسول نسبت به اجراي آن در پلي‌استيشن ۴، ارائه‌ي نرخ ۶۰ فريم بر ثانيه است.

بازي Psychonauts 2 در تاريخ ۳ شهريور ماه روانه‌ي بازار خواهد شد و مشترکين سرويس ايکس‌باکس گيم‌پس در رايانه‌هاي شخصي و کنسول‌ها، مي‌توانند تجربه‌ي رايگان اين بازي را از همان روز آغاز کنند. ضمن اينکه علاقه‌مندان هم‌اکنون مي‌توانند نسبت به پيش خريد اين اثر نيز اقدام نمايند که در اين صورت، قادر به دانلود بازي خود نيز خواهند بود.

پيش از اين چندين ويدئو و تريلر از بازي Psychonauts 2 منتشر شده بود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره