برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خبر بد برای طرفداران سری ایکس گوشی‌‌های ریلمی

منبع
بروزرسانی
خبر بد برای طرفداران سری ایکس گوشی‌‌های ریلمی

مجله سخت افزار/ اگر به هرليل عاشق سري X گوشي‌هاي Realme بوديد وقت آن است که پيراهن عزا بر تن کنيد چرا که مدوا شيث (مديرعامل اين شرکت در اروپا و هند) به تازگي فاش کرده است که سري X اين شرکت ديگر توليد نخواهد شد.

با توجه به اين اعلاميه که مدت چنداني هم از آن نمي‌گذرد، گوشي‌هاي X7 Max 5G آخرين گوشي اين سري خواهد بود که در ماه ژوئن در هند عرضه خواهد شد. با اين حال اين موضوع بدان معنا نيست که Realme کري از توليدات خود را کم کند. تصميم هيئت مديره و مدير عامل اين شرکت بر اين است که سري GT جايگزين سري X شود.

شيث اين موضوع را تاييد کرد و اعلام کرده که به زودي شاهد رونمايي‌هاي جديد ما در اين عرصه خواهيد بود. سري C و ديگر سري‌هاي شماره گذاري شده به کار خود ادامه خواهند داد، در حالي که سري GT تمام تلاش خود را براي ادامه‌ي راه و ميراث سري X به عنوان يکي از بهترين سري‌هاي اين شرکت تمرکز خواهد کرد.

نکته جالب توجه ماجرا اينجاست Realme X7 Max 5G نام خود را به Realme GT Neo تغيير خواهد داد و در ادامه نيز گوشي‌هايي با اين نام توليد و عرضه خواهند شد. اين موضوع سبب شده تا بسياري به اين سياست عجيب اين شرکت انتقاد کنند، چرا که دليل اين همه تعويض نام را متوجه نمي‌شوند.

بسياري از کارشناسان معتقدند که نام قديمي و جديدي که براي بسياري از گوشي‌هاي اين شرکت انتخاب مي‌شود اصلا ساده نيستند و کاربران نياز دارند تا مدل‌هاي مختلف گوشي‌هاي اين شرکت از سادگي بيشتري برخوردار باشند.

در چند هفته‌ي آتي، Realme GT Master Edition در بازار چين و اروپا و هند راه اندازي و عرضه خواهند شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره