برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

Twelve Minutes هیدئو کوجیما را به ساخت یک بازی ماجراجویی جدید تشویق کرده است

منبع
گيم فا
بروزرسانی
Twelve Minutes هیدئو کوجیما را به ساخت یک بازی ماجراجویی جدید تشویق کرده است

گيم فا/ بازي Twelve Minutes روز گذشته بالاخره منتشر شد و نقد‌هاي نسبتاً خوبي را دريافت کرد. با توجه به اين ‌که Twelve Minutes جزوي از عناوين سرويس ايکس‌باکس گيم‌ پس بوده، پس طبيعي است که تعداد زيادي هم‌اکنون در حال تجربه‌ي آن باشند.

با اين حال، ظاهراً هيدئو کوجيما (Hideo Kojima)، توسعه‌دهنده‌ي افسانه‌اي و خلاق صنعت بازي، يکي از افرادي محسوب مي‌شود در حال لذت بردن از تجربه‌ي اثر منحصر به فرد لوييس آنتونيو (Luis Antonio) است. کوجيما اخيراً در توييتر خود تصاويري را از Twelve Minutes به اشتراک گذاشته در مورد آن صحبت کرده است.

کوجيما در توييت جديد خود Twelve Minutes را تحسين کرد و در مورد تجربه‌ي خود توضيح داد:

«Twelve Minutes عالي است! من متوجه گذر زمان نشدم و تقريباً ۴ ساعت در حال تجربه‌ي آن بودم! پس از Inside، هيچ وقت تا اين حد در يک بازي غوطه‌ور نشده بودم. يک بازي ماجراجويي با محوريت حلقه‌ي زماني که استايل خوبي دارد.

زماني که به زاويه‌ي بالاي دوربين و کنترل‌ها عادت کنيد، اين موضوع ديگر شما را اذيت نخواهد کرد. اين عنواني است که از هوش و ذکاوت استفاده مي‌کند. اين بازي شبيه آن عناويني است که بر روي Amiga تجربه مي‌کردم. من هنوز آن را به اتمام نرسانده‌ام، اما سرگرم کننده است. از ملاقات با Dafoe مي‌ترسم!

طرح قاليچه‌اي که در راه‌ رو قرار دارد، کاملاً به The Shining اشاره دارد و نقطه‌ي ديد کمد نيز خوب است. صداي Dafoe مشابه عملکردش در The Lighthouse است.

حتي حالا هم حس مي‌کنم که Dafoe ده دقيقه‌ي ديگر از در وارد مي‌شود… در حالت عادي از او استقبال مي‌کردم. چراکه من يکي از طرفداران بزرگ او هستم، اما پس از تجربه‌ي TWELVE MINUTES، مي‌ترسم با مشت من را بزند. انتخاب او براي بازي تصميم خوبي بود.»

اين طور که به نظر مي‌رسد، Twelve Minutes به کوجيما انگيزه داده است تا بر روي يک بازي ماجراجويي ديگر کار کند.

«کاري کرده است که به نوعي دوست دارم يک بازي ماجراجويي ديگر بسازم.»

بازي Twelve Minutes هم‌اکنون بر روي کنسول‌هاي ايکس‌باکس سري ايکس و اس، ايکس‌باکس وان و پلتفرم رايانه‌هاي شخصي در دسترس قرار دارد

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره