برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انویدیا، Battlefield 2042 هدیه می‌دهد

منبع
بروزرسانی
انویدیا، Battlefield 2042 هدیه می‌دهد

مجله سخت افزار/ به نظر مي‌رسد انويديا در حال آماده‌سازي يک پک از کارت‌ گرافيک سري GeForce RTX 30 است که شما با خريد GeForce RTX 30 انويديا يک بازي Battlefield 2042 نيز به همراه آن هديه مي‌گيريد.

شرکت INNO3D به عنوان يکي از شرکاي اصلي شرکت انويديا، به تازگي اطلاعاتي در مورد پک نرم‌افزاري جديد کارت‌هاي GeForce RTX 3070 ، 3070 Ti ، 3080 ، 3080 Ti و 3090 به همراه بازي Battlefield 2042 منتشر کرده است.

با خريد GeForce RTX 30 انويديا يک نسخه استاندارد از بازي Battlefield 2042 در اختيار کاربر قرار مي‌گيرد. اما از آنجا که هنوز بازي به صورت رسمي منتشر نشده، کاربران مي‌توانند تا زمان انتشار رسمي از حالت بتاي بازي استفاده کنند. ساير منتشر کننده‌هاي کارت‌گرافيک‌هاي سري 30 GeForce RTX نيز اعلام کرده‌اند به زودي با ElectronicArts براي انتشار بازي Battlefield 2042 همکاري خواهند کرد.

به همراه بازي در پک ارائه شده چند مورد ديگر مانند يک چاقوي تاکتيکي Baku ACB-90، پوستر بازي، برچسب Old Guard و يک آويز اسلحه مدل دايناسور تي‌رکس هم وجود دارد.

بازي Battlefild 2042 قابليت پشتيباني از فناوري انويديا DLSS براي بهتر اجرا شدن با اين کارت‌گرافيکي دارا است. اين بازي قرار است در تاريخ 22 اکتبر (30 مهر) به صورت نسخه کامل بر روي پلتفورم‌هاي Xbox X/S، Xbox One، PS4، PS5 و همچنين PC در فروشگاه‌هاي الکترونيکي Origin، Steam و EpicGames منتشر شود.

بتلفيلدي متفاوت

بازي Battlefield 2042 در سبک اول‌شخص تيراندازي است، داستان بازي در آينده نزديک در روزگاري که گروهي از مزدوران در سراسر جهان در حال مبارزه با يکديگر هستند پيش مي‌رود. گفته مي‌شود تعداد بازيکنان در هر دور بازي دو برابر شده و به تعداد 128 نفر رسيده است. هر گروه از کارکترها با توجه به تخصص خود از سلاح‌هاي ويژه‌ي خودش استفاده مي‌کند. طبق گفته‌ي وب‌سايت‌هاي گيمينگ تغييرات گسترده‌اي در بازي Battlefield 2042 ايجاد شده تا آن را از چند عنوان قبلي کاملا متمايز کند.

EA همچنين در حال ايجاد حالت جديدي در بازي با نام Battlefild Portal است. اين حالت بازي به بازيکن‌ها اجازه مي‌دهد تا محيط بازي را با سليقه خود چينش کنند و حتي از سلاح‌ها و وسايل نقليه Battlefild 3، Battlefild 1942 و Bad Company 2 در نبردهاي خود استفاده کنند. همچنين سلاح‌ها و خودروهاي جديد در Battlefield 2042 در دسترس قرار گرفته است.

يک حالت ديگر از بازي نيز با اسم HazardZone نيز منتشر مي‌شود که بازي در محوريت حالت تيمي انجام مي‌شود و از حالت استاندارد بازي حرکت تيمي اهميت بيشتري دارد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم