برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نقدها و نمرات بازی Psychonauts 2 منتشر شدند

منبع
گيم فا
بروزرسانی
نقدها و نمرات بازی Psychonauts 2 منتشر شدند

گيم فا/ نقدها و نمرات بازي Psychonauts 2 در حالي منتشر شدند که نشان از کيفيت بسيار بالا و عملکرد فوق‌العاده‌ي اين بازي دارند.

اين بازي که توسط کمپين تامين سرمايه‌ي ابتدايي توسط استوديوي دابل‌فاين (Double Fine) وارد فاز توليد شده بود، بارها و بارها با مشکلات مالي روبرو شد تا در نهايت شرکت مايکروسافت با خريداري اين استوديو، به اين مشکلات پايان دهد.

Psychonauts 2 تا بدين لحظه موفق شده است تا با ۳۸ نقد به نمره‌ي متاي بسيار عالي ۸۷ در کنسول ايکس باکس سري ايکس و اس دست پيدا کند. همچنين، نمره‌ي متاي اين بازي در پلتفرم رايانه‌هاي شخصي بر اساس ۲۵ نقد عدد ۸۹ را نشان مي‌دهد. علاوه بر اين، نمره‌ي اين بازي در وبسايت معتبر اپن کريتيک نيز با ۶۷ نقد معادل ۸۸ است و ۹۸ درصد منتقدان تجربه‌ي آن را به سايرين پيشنهاد کرده‌اند.

در ادامه مي‌توانيد خلاصه‌اي از نقدهاي بازي را مطالعه کنيد:

WellPlayed 10/10

Psychonauts 2 دقيقاً همان چيزي است که مدت‌ها منتظرش بودم. دابل فايل به طرز هوشمندانه‌اي مهر و امضاي منحصربه‌فرد خود را در دل اين بازي جاي داده و آن را ارتقا بخشيده است. علاوه بر اين، بخش داستاني بازي نيز پيشرفت‌هاي چشمگيري داشته است. در نهايت، اين بازي براي من همانند يک نسخه‌ي درماني تضميني براي چشمان و گوشم بود و نبايد براي تجربه‌ي آن درنگ کنيد.

Easy Allies 9.5/10

لحظاتي وجود دارد که عناصر مختلف به طور ناگهاني با هم برخورد مي‌کنند. گهگاه اين لحظات مي‌توانند عجيب و دراماتيک باشند. براي مثال، مواردي نظير يک لوپ ديالوگي تکراري در بازي وجود دارند که سعي مي‌کنند تا از دنياي بي عيب و نقص و درگيرکننده‌ي بازي دور شويد. اما بدون هيچ شکي ايرادهاي فوق در مقايسه با دستاوردهاي چشمگير Psychonauts 2 هيچ جايي ندارند. البته، هميشه يک حس سخت گيرانه و بدبينانه به بازي‌هايي که نسخه‌هاي جديدشان براي کنسول‌هاي جديد عرضه مي‌شوند وجود دارد، اما Psychonauts 2 پرتويي از تخيل افسار گسيخته است که اميداورم موفق شود.

God is a Geek 9.5/10

Psychonauts 2 به طور کامل از بازي اصلي خود پيشي مي‌گيرد. اگر از علاقه‌مندان به بازي‌هاي چالش‌برانگيز استوديوي دابل فاين هستيد، بايد اين عنوان را تجربه کنيد.

GamingBolt 9/10

Psychonauts 2 از هر نظر بزرگتر، بهتر و بلندپروازتر از نسخه‌ي پيشين خود است.

GameSpot 9/10

در ظاهر، Psychonauts 2 جذاب، بلندپروازانه و پر جزئيات است. اما با اين حال، نقطه‌ي قوت بازي نه به ظاهر و نه پلتفرمينگ و مبارزات آن مربوط نمي‌شود. اين بازي لايه‌هايي پر تعداد از شخصيت پردازي را در خود جاي داده است که به مبارزات عمق مي‌دهد، به حسرت و ترس‌هاي شخصيت و بازي‌بازان معنا مي‌بخشد و آن را خاص مي‌سازد.

داستان اين بازي، احساسي، خنده دار و گاهي اوقات ويرانگر است. اين بازي تقريباً از هر نظر يک دستاورد شگفت انگيز است و تسلط استوديوي دابل فاين در روايت، گيم‌پلي و خاص بودنش را به رخ مي‌کشد. اين بازي بهترين عنواني است که اين استوديو تاکنون خلق کرده است.

Gamer.nl 8.5/10

Psychonauts 2 شايد بهترين بازي پلتفرمر تاريخ نباشد، اما همانند نسخه‌ي اول سراسر خلاقيت است. هجوم به داخل مغز نه تنها خنده‌دار است، بلکه به هوشمندانه‌ترين شکل ممکن با داستان بازي ارتباط مي‌گيرد. جهاني سراسر رنگ و جذابيت به همراه ويژگي‌هاي مختلف در کنار يکديگر جمع شده‌اند تا نسخه‌ي جديد Psychonauts را به يک دنباله‌ي ارزشمند تبديل کنند.

Digital Trends 8/10

سبک روايت و داستان خيره کننده باعث شده‌اند تا بازي Psychonauts 2 به يکي از بازي‌هاي بزرگ سبک خود تبديل شود.

VGC 8/10

وقفه‌ي طولاني مدت براي عرضه‌ي نسخه‌ي دوم يک بازي بسيار خطرناک است اما استوديوي دابل فاين نه تنها يک بازي درخور براي مجموعه‌ي خود را ساخته است، بلکه شخصيت‌هاي اين مجموعه را در Psychonauts 2 به اوج خود مي‌رساند. بدون ترديد برنده‌ي اين صحنه مايکروسافت است که با خريد دابل فاين مي‌تواند سال‌هاي آينده‌ي خود را تضمين کند.

We Got This Covered 7/10

جهان Psychonauts 2 همانطور که انتظار داشتيم خلاقانه بوده اما سيستم پلتفرمينگ سه بعدي بازي همچنان همانند سابق است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره