برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حجم بتای Battlefield 2042 روی پلی‌استیشن 5 مشخص شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
حجم بتای Battlefield 2042 روی پلی‌استیشن 5 مشخص شد

گیم فا/ حجم دانلود بتای Battlefield 2042 در کنسول پلی‌استیشن بدون هیچ گونه بهینه ساز و به‌روزرسانی 16.861 گیگابایت است، که رقم منطقی‌ای به نظر می‌رسد.

می‌توان انتظار داشت که اندازه‌ی این بتا در ایکس‌باکس سری ایکس و اس نیز حدودا مشابه همین عدد باشد، همچنین احتمالا این بتا در کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز حجمی در همین محدوده خواهد داشت.

گفتنی است که بتای Battlefield 2042 در تاریخ ۱۶ مهر (8 اکتبر) برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی آغاز می‌شود.

لازم به ذکر است که اعضای سرویس EA Play و افرادی که بازی را پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند از 14 مهر مصادف با 6 اکتبر میلادی به این بتا دسترسی پیدا کنند، همچنین پیش دانلود این بتا از 13 مهر مصادف با 5 اکتبر میلادی برای همه‌ی علاقه‌مندان در دسترس قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، روز گذشته مشخص شد که دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 برای تجربه‌‌‌ی بتای Battlefield 2042 نیازی به اشتراک PS Plus نخواهند داشت، اما دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس و ایکس‌باکس وان باید برای تجربه‌ی این بتا، اشتراک Gold تهیه کنند.

بتای عنوان Battlefield 2042 شامل حالت بازی Conquest در نقشه‌ی Orbital است که در تریلر معرفی آن به نمایش در آمده بود، در این حالت گیمرها برای کنترل یک جایگاه پرتاب موشک در Kourou به نبرد با هم می‌پردازند.

در اواسط ماه سپتامبر، الکترونیک آرتس (Electronic Arts) اعلام کرد که Battlefield 2042 با تاخیر یک ماهه مواجه شده و تاریخ انتشار بازی از ۳۰ مهر (۲۲ اکتبر) به ۲۸ آبان (۱۹ نوامبر) تغییر داده شد.

این بازی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم