برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مقایسه سرعت آیفون 13 پرو مکس و گلکسی S21 اولترا

منبع
سخت افزار
بروزرسانی

سخت افزار/ آیفون‌های 13 اپل حالا به صورت رسمی در بازار عرضه شده‌اند و هر روز ویدئوهای جدید از بررسی این گوشی‌ها و مقایسه آنها با گوشی‌های دیگر منتشر می‌شود. در جدیدترین مورد شاهد از این ویدئوها شاهد مقایسه سرعت آیفون 13 پرو مکس و گلکسی S21 اولترا هستیم.

آیفون 13 پرو مکس در حال حاضر قدرتمندترین گوشی پرچمدار فعلی بازار به حساب می‌آید و طبق ادعای اپل پردازنده استفاده شده در این گوشی 50 درصد از رقیب اندرویدی خود سریع‌تر است. گلکسی S21 اولترا سامسونگ، اصلی‌ترین رقیب این گوشی به حساب می‌آید و کانال یوتیوبی PhoneBuff در جدیدترین ویدئوی خود به مقایسه سرعت این دو گوشی پرداخته است.

PhoneBuff به سبک همیشگی ویدئوهای تست سرعت خود، با استفاده از یک دست روباتیک، عملیاتی مشخص را بر روی دو گوشی آیفون 13 پرو مکس و گلکسی اس 21 اولترا اجرا می‌کند و سرعت باز شدن برنامه‌ها در این دو گوشی را با یکدیگر مقایسه می‌کند. پس از یک بار اجرای برنامه و بازی‌های مشخص تعیین شده، تمامی برنامه‌ها یک بار دیگر تمامی آنها از آخر به اول باز می‌شوند تا عملکرد حافظه رم این گوشی‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.

پیش از تماشا ویدئو حدس می‌زنید که کدامیک از دو گوشی در تست سرعت برنده رقابت خواهند شد؛ آیفون 13 پرو مکس یا گلکسی S21 اولترا؟ به ما بگویید که آیا حدس شما درست بود و گوشی مورد نظر شما برنده رقابت شد یا خیر؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم