برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انتقاد به نسخه بتای بازی بتلفیلد 2042 به عنوان یک بتل رویال

منبع
سخت افزار
بروزرسانی

سخت افزار/ متاسفانه باید بگوییم که نسخه بتای بازی «بتلفیلد 2042» (Battlefield 2042) آن طور که بسیاری از طرفداران انتظار داشتند، نبود. شکایات زیادی درباره موارد اساسی مانند خرابی و اشکالات سرور و همچنین گمانه زنی در مورد عمر واقعی بتا وجود داشت؛ اما فراتر از آن، بسیاری از احساس حقیقی بازی انتقاد کردند. در ادامه درباره انتقاد به نسخه بتای بازی بتلفیلد 2042 به عنوان یک بتل رویال بیشتر بخوانید.

انتقاد به نسخه بتای بازی بتلفیلد 2042
همان طور که می‌دانید انتقاد به نسخه بتای بازی بتلفیلد 2042 از سوی طرفداران زیاد بود که از خرابی سرور و قطعی در حین بازی کردن و تفاوت آن با حس واقعی این مجموعه گفته بودند. از آن جایی که در این نسخه حرکت شخصیت‌ها، بازی با اسلحه و طراحی مراحل و سطح بندی نسبت به بازی‌های قبلی فرانچایز Battlefield بسیار متفاوت است، به نظر می‌رسد همین تفاوت یکی از دلایل اصلی انتقادات به این بازی باشد. چرا که بتلفیلد 2042 به عنوان یک بازی سنتی از این سری ساخته نشده و تغییرات فراوانی دارد. افشاگر معروف «تام هندرسون» (Tom Henderson) که بارها در گذشته درباره این نسخه و نسخه‌های قبلی اظهارنظرهای مثبتی داشته است، این بار توضیح مختصری از حس و حال نسخه بتا داده است که در ادامه می‌خوانید:

بتلفیلد 2042 در واقع زندگی خود را به عنوان یک بازی به سبک «بتل رویال» (Battle Royale) آغاز کرد و نمی‌توان گفت که با توسعه و بروزرسانی‌های بیشتر، تا چه حدی به یک تجربه سنتی‌تر از بتلفیلد تبدیل می‌شود. در این نسخه می‌توان الهام از بازی محبوب «کال آو دیوتی» (Call of Duty) را مشاهده کرد هر چند که بازی Apex Legends بزرگ‌ترین الهام بخش این نسخه بوده است.
 
حالت Hazard Zone
در حال حاضر باید منتظر تجربه‌های بیشتری از این بازی باشیم و بهتر است هنوز نسبت به آن بدبین نشویم؛ اما به نظر می‌رسد که جو سازی‌های زیادی درباره منحرف شدن نسخه بتای بازی بتلفیلد 2042 از یک بازی بتل رویال واقعی وجود دارد. از طراحی سطح گسترده، باز و کمتر متمرکز بر استراتژی گرفته تا متخصصانی که شبیه به شخصیت‌های Apex طراحی شده‌اند، همگی وسوسه‌ای برای باور این انتقادات هستند. البته شایعه شده که بتلفیلد 2042 هنوز هم دارای بتل رویال در حالت Hazard Zone است. استودیو «الکترونیک آرتز» (EA) و «دایس» (DICE) جزئیات بسیار کمی در مورد Hazard Zone ارائه کرده‌اند و فقط گفته‌اند که این حالت یک تجربه همکاری با تیم‌های پر مخاطره است. با این حال ما می‌دانیم که این حالت از Escape from Tarkov و دیگر بتل رویال‌های مبتنی بر هدف الهام گرفته است.

در نهایت باید منتظر اخبار بیشتری در این باره باشم. به نظر می‌رسد قرار است EA و DICE اولین تریلر Hazard Zone را روز فردا یعنی پنج شنبه 22 مهر 1400 (14 اکتبر 2021) منتشر کنند. بازی Battlefield 2042 قرار است به طور رسمی در تاریخ 28 آبان 1400 (19 نوامبر 2021) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S عرضه شود.

نظر شما درباره انتقاد به نسخه بتای بازی بتلفیلد 2042 چیست؟ آیا شما هم موفق شدید این نسخه را تجربه کنید؟ نظراتتان را برای ما بنویسید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره