برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بتلفیلد Battlefield 2042 یکی از بدترین بازیهای استیم شد

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
بتلفیلد Battlefield 2042 یکی از بدترین بازیهای استیم شد

سخت افزار/ پس از ماه‌ها انتظار و سرو صدای زیاد برای جدید ترین بازی از سری Battlefield، این بازی در هفته گذشته به صورت رسمی ‌منتشر شد. اما پس از مدت کوتاهی، به یک مرتبه سیل عظیمی‌از شکایت‌ها در مورد این بازی منتشر شد. اغلب نظرات کاربران در مورد این بازی منفی بوده است. گیم پلی نه چندان جذاب، وسعت بی معنای صحنه نبرد، اسلحه‌های نه چندان متفاوت، امکانات محدود، و FPS پایین بازی در کامپیوتر، بیشترین دلیل اعتراض کاربران به سازنده آن EA DICE است.


در حال حاضر در وبسایت Steam250.com بازی Battlefield 2042 در رده هشتمین بازی بد استیم قرار دارد. از حدود 40 هزار نظر کاربران که در رابطه با این بازی منتشر شده، بیش از 35 هزار مورد، منفی بوده است. بسیاری از گیمر‌ها بر این باور هستند که DICE از حال و هوای جذاب بازی‌های بتلفیلد فاصله گرفته است و دیگر بازی جدید بتلفیلد آن حس خوب گذشته را ندارد. همچنین مشکلات گسترده در رابطه با خود بازی، سرور‌های محدود، و عدم عملکرد بهینه آن، حتی در کامپیوتر‌های High End، باعث شده است تا اکثر کاربران تجربه گیمینگ مطلوبی را نداشته باشند.

عدم رضایت کاربران و گیمر‌هایی که بابت این بازی هزینه 59 یورویی پرداخت کرده اند، باعث شده تا در هر کجا که بتوانند، نظرات منفی خود را به گوش سازندگان بازی برسانند. آنچه که مسلم است، شرکت DICE برای فرار از این هجمه‌ها، می‌بایستی هر چه سریعتر ابتدا نسبت به حل معضلات فنی بازی بپردازد، تعداد سرور‌ها و کیفیت آنها را بهبود بخشد، موتور بازی را بهینه تر کند، سپس در آینده حتی الامکان با ارائه آپدیت‌های جدید و ایجاد تغییرات احتمالی، این بازی نه چندان جذاب را، برای کاربرانی که کلی هزینه کرده اند، قابل هضم تر کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره