برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

یکی از بازی‌های کوجیما برای PSVR 2 توسعه می‌یابد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
یکی از بازی‌های کوجیما برای PSVR 2 توسعه می‌یابد

گیم فا/ با توجه به صحبت‌های یک منبع داخلی، یکی از پروژه‌های استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) برای PSVR 2 در دست ساخت قرار دارد.

طبق اعلام صفحه‌ی توییتری Oops Leaks، کوجیما پروداکشنز در ماه نوامبر سال 2021 نمونه‌های اولیه‌ی PSVR 2 را دریافت کرده است و طبق منابع داخلی تایید نشده، پروژه‌ی کوچک‌تر این استودیو یک تجربه‌ی واقعیت مجازی است که با همکاری سلین تریکارت (Celine Tricart)، متخصص واقعیت‌مجازی و داستان‌سرایی، مراحل توسعه را طی می‌کند.

کوجیما ماه گذشته در مصاحبه‌ای با وبسایت فامیتسو (Famitsu) پیرامون برنامه و اهداف استودیوی خود در سال 2022 صحبت کرده بود. وی در خلال این گفت‌وگو به دو نکته‌ی بسیار مهم اشاره کرد. اول از همه، در حال حاضر استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) روی دو بازی کار می‌کند که یکی از آن‌ها «چالش برانگیز» و دیگری «بزرگ و همه‌جانبه» خواهد بود. نکته‌ی دوم این است که وی قصد دارد هر چه بیشتر از بازی‌های ویدیویی به سمت مدیا‌های دیگر حرکت کند و استودیوی خود را گسترش دهد.

کوجیما مدتی پیش در توییتر خود اعلام کرده بود که در سال 2022 کار روی پروژه‌ی بعدی خود را به صورت جدی آغاز خواهد کرد.

جالب است بدانید که او این پروژه را یک بازی رادیکال خواند و گفت که قصد دارد به مرحله‌ی بعدی نوآوری برسد. این مهم با توجه به سابقه‌ی وی اصلا دور از انتظار نیست.

بازی قبلی این کارگردان یعنی Death Stranding نیز سر و صدای زیادی به پا کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که پروژه‌ی “چالش برانگیز” همان بازی واقعیت مجازی باشد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره