برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

برنامه‌های فصل دوم بازی Rainbow Six Siege

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گیم فا/ بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege همچنان توسط یوبیسافت (Ubisoft) برای کنسول‌های اصلی (به‌غیر از نینتندو سوئیچ) پشتیبانی و به‌روزرسانی ‌می‌شود.

فصل دوم بازی با عنوان Operation Vector Glare در پیش است و همراه با خود ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. قبل از بررسی کلی، شما می‌توانید تریلر سینماتیک جدید بازی برای این فصل را مشاهده کنید:

 
از مهم‌ترین تغییرات این به‌روزرسانی، می‌توان به اپراتور جدید (تهاجمی) به نام سنس (Sense) که اهل بلژیک است، اشاره کرد. این اپراتور جدید از یک گجت به نام R.O.U. Projector System استفاده می‌کند. این گجت با کمک چرخی که دارد در یک مسیر مستقیم حرکت می‌کند و پشت سر خود پروژکتورهای کوچکی باقی می‌گذارد که بعد از مدتی خودبه‌خود نابود می‌شوند.


پروژکتورها، دیواری نوری می‌سازند که دید بازیکن را مسدود می‌کنند و باعث به‌ وجود آمدن یک شرایط مناسب همراه با رویکرد آزادانه برای سنس می‌شوند. این پروژکتورها تحرک پایینی دارند، اما با داشتن HP بالا و حمل یک POF-9 (یک سلاح جدید در این به‌روزرسانی) و یا یک 417 به‌عنوان سلاح اصلی و یک SDP 9MM و یا GONN-6 به‌عنوان سلاح دوم این نقطه‌‌‌ی ضعف قابل از بین‌ رفتن است.

در این به‌روزرسانی، یک نقشه جدید برای حالت Team Deathmatch به نام Close Quarter اضافه شده است که در یونان قرار دارد. این اولین نقشه اختصاصی Team Deathmatch است که به‌جای حالت‌های دفاعی روی قابلیت‌های حرکتی تمرکز می‌کند. سازندگان امیدوارند با وجود یک محیط دایره‌ای شکل و مجموعه ای از موقعیت‌ها با میدان دید مناسب، یک تجربه منحصربه‌فرد را برای بازیکنان به ارمغان بیاورند.

از مهم‌ترین و قابل‌توجه‌ترین جنبه‌های این به‌روزرسانی، می‌توان به همکاری با سری بازی‌های Yakuza و شرکت سگا (Sega) اشاره کرد که دو باندل جدید را به همراه خواهد آورد. اپراتور Kazuma Kiryu به‌عنوان یک ظاهر جدید برای Echo اضافه خواهد شد و بعد از آن Kaoru Sayama برای اپراتور Hibana در دسترس خواهد بود. نکته دیگر اینکه Echo یک پوسته با تم یاکوزا را در به روز رسانی‌های بعدی دریافت خواهد کرد.

به‌روزرسانی Operation Vector Glare در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۷ خرداد ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد. بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege هم اکنون برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و PC در دسترس است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره