برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توضیح سازنده Gotham Knights در مورد دلیل لغو نسخه نسل هشتمی بازی

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ به‌تازگی تیم توسعه‌ی بازی Gotham Knights اعلام کرد که ساخت نسخه‌ی نسل هشتمی به‌دلیل مقیاس و گستردگی بازی لغو شده است.
   
زمانی‌که بازی Gotham Knights در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، تیم سازنده اعلام کرد که این بازی قرار است به‌صورت بین نسلی روی کنسول‌های نسل هشتم و نهم عرضه شود. بااین‌حال برادران وارنر مدتی پیش اعلام کرد توسعه نسخه نسل هشتمی بازی Gotham Knights لغو شده است و این بازی برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه نخواهد شد. حال اخیرا در جدیدترین اخبار منتشر شده، تیم توسعه‌ی بازی در مورد دلیل لغو ساخت نسخه‌ی نسل هشتمی بازی Gotham Knights توضیحاتی را ارائه کرده است.

در همین راستا اخیرا فلئور مارتی، تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی Gotham Knights، اعلام کرد که استودیوی WB Games Montreal تصمیم گرفت نسخه‌ی نسل هشتمی را به‌دلیل «مقیاس و وسعت» بازی کنار بگذارد و به همین منظور تصمیم دارند تا تنها روی پلتفرم‌های نسل جدید تمرکز کنند؛ چرا که این تیم معتقد است که کنسول‌های نسل جدید به سازندگان اجازه‌ی ساخت بازی‌های بهتر و بهینه‌تری را می‌دهند. مارتی در این‌باره افزود:

«هنگام درنظرگرفتن مقیاس و وسعت بازی Gotham Knights، باید تلاش‌های خود را روی ارائه‌ی بازی در سطح کیفی رضایت‌بخش برای نسل نهم اولویت‌بندی و متمرکز می‌کردیم. ما کاملاً درک می‌کنیم که این برای بازیکنانی که هنوز کنسول‌های نسل فعلی را ندارند ناراحت کننده است. باور کنید ما واقعاً این تصمیم را به‌سادگی نگرفتیم اما درنهایت، می‌خواستیم روی ارائه‌ی یک بازی تمرکز کنیم که واقعا به آن افتخار کنیم».

بازی Gotham Knights قرار است در تاریخ ۳ آبان (۲۵ اکتبر) روی پلتفرم پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این خبر را با ما در میان بگذارید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره