برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سیستم پیشنهادی بازی Gotham Knights به همراه تریلر جامع معرفی

منبع
سخت افزار
بروزرسانی

سخت افزار/ در آستانه انتشار عنوان جدیدی از دنیای بتمن، سیستم پیشنهادی بازی Gotham Knights به همراه مشخصات فنی حداقل سیستم مورد نیاز و یک تریلر معرفی جامع از آن توسط توسعه دهنده به اشتراک گذاشته شده است که در این مطلب به آن می‌پردازیم. برای اطلاع از این مشخصات و تماشای ویدیو با ما همراه باشید.

بازی جذاب Gotham Knights چند روز دیگر از راه می‌رسد و استودیوی «برادران وارنر» (Warner Bros. Interactive) در تلاش است تا با بهترین و جامع‌ترین تریلر معرفی بازی که تا به حال منتشر شده، در معرض دیده شدن بماند. این ویدیو نگاه بهتری به شهر «گاتهام سیتی» (Gotham City)، پایگاه خانگی «بلفری» (Belfry)، توانایی‌های منحصربه‌فرد شخصیت‌ها، نبرد با «دادگاه جغدها» (Court of Owls) و موارد دیگر ارائه می‌کند. باید اعتراف کنیم که اگر همه تریلرهای بازی تا به امروز به همین خوبی گویای محیط بازی بودند، شاید جو و گفتگوی پیرامون این عنوان مورد انتظار کمی متفاوت بود. برای یک قضاوت درست بهتر است خودتان این تریلر جذاب را در ادامه مطلب تماشا کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز
سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیتی
پردازنده: Intel Core i5-9600K (3.7 گیگاهرتز) یا AMD Ryzen 5 3600 (3.6 گیگاهرتز)
حافظه: 8 گیگابایت رم
گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti یا AMD Radeon RX 590
DirectX: نسخه 12
فضای ذخیره سازی: 45 گیگابایت فضای در دسترس
نکات اضافی: وضوح تصویر 1080 پیکسل و 60 فریم بر ثانیه / تنظیمات کیفیت پایین (Low Quality)
سیستم پیشنهادی
سسیستم عامل: ویندوز 10 64 بیتی
پردازنده: Intel Core i7-10700K یا AMD Ryzen 5 5600X
حافظه: 16 گیگابایت رم
گرافیک: AMD Radeon RX 5700 XT یا NVIDIA GeForce RTX 2070
DirectX: نسخه 12
فضای ذخیره سازی: 45 گیگابایت فضای در دسترس
نکات اضافی: وضوح تصویر 1080 پیکسل و 60 فریم بر ثانیه / تنظیمات کیفیت بالا (High Quality)
 
اگر تا به امروز با بازی شوالیه‌های گاتهام همراه نبوده‌اید، در ادامه به نکات کلیدی و ویژگی‌های اصلی این عنوان مورد انتظار WB Games Montreal پرداخته‌ایم که می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید:

بازی به عنوان محافظ جدید ابرقهرمانان دی سی
شما در این بازی می‌توانید به جای شخصیت‌های «بت گرل» (Batgirl)، «رابین» (Robin)، «نایت وینگ» (Nightwing) و «رد هود» (Red Hood) بازی کنید و جدیدترین گروه محافظان گاتهام را شکل دهید تا ماجرای خود را به عنوان یک شوالیه شجاع بسازید.

داستانی اکشن و اصیل در دنیای بتمن دی سی
این دوره از قهرمانان جدید، با داشتن بلفری به عنوان پایگاه عملیاتی خود، معماهایی را حل می‌کند که تاریک‌ترین فصل‌های تاریخ گاتهام را به هم متصل کرده‌اند. از برج‌های سر به فلک کشیده گرفته تا شبکه جنایی زیرزمینی آن همگی در اختیار شما است تا بتوانید یک داستان عالی را روایت کنید. در داستان غنی بازی، به رویارویی با برخی از بدنام‌ترین شخصیت‌های شرور «دی سی» (DC) مانند «آقای فریز» (Mr. Freeze) بروید که قرار است شهر گاتهام را در یخ فرو ببرد.

کاوش و مبارزه با جنایات در شهر جهان باز گاتهام
با استفاده از انواع توانایی‌های پیمایش و حرکات رزمی قهرمانانه و همچنین Batcycle نمادین، در خیابان‌های تاریک پنج منطقه مجزا در یک گاتهام پویا و تعاملی گشت‌زنی کنید. از مبارزه با جرم و جنایت در سطح خیابان گرفته تا رویارویی با سوپرشرورهای نمادین دی سی، شهر را از هرج و مرج نجات دهید.

توانایی‌های منحصر به فرد شخصیت و امکان سفارشی‌سازی
در این بازی هر قهرمان دارای توانایی‌های منحصر به فرد، تجهیزات، سلاح و یک لباس قابل تنظیم است. با انتخاب هر یک از این شخصیت‌ها، توانایی‌ها و تجهیزاتتان متناسب با سبک نبرد او تغییر می‌کند.

تیم شدن به صورت دو نفره به صورت Co-Op
شما می‌توانید شوالیه‌های گاتهام را به صورت انفرادی بازی کنید یا برای ماجراجویی خود با یک دوست متحد شوید. همچنین می‌توانید در حالت دو نفره آنلاین همکاری محور، برای محافظت از شهر نقاط قوت خود را ترکیب کنید.

بازی Gotham Knights قرار است در تاریخ 3 آبان 1401 (25 اکتبر 2022) برای PC و کنسول‌های پلی استیشن 5 و اکس باکس سری X/S عرضه شود. آخرین اخبار ما را برای اطلاع از جزییات بیشتر در این باره دنبال کنید و در بخش نظرات سایت، دیدگاه‌های خود را درباره سیستم پیشنهادی بازی Gotham Knights برای ما بنویسید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم