برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بانجی سری Marathon را با ژانری امروزی احیا خواهد کرد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بانجی سری Marathon را با ژانری امروزی احیا خواهد کرد

گیم فا/ طبق گزارشاتی از اینسایدرها، بانجی (Bungie) قصد دارد تا سری Marathon را با بازی جدیدی در سبک «شوتر Extraction و تیم سه‌نفره» بازگرداند.

طبق گفته‌های این منابع، عنوان مذکور در مرحلۀ پری آلفا قرار دارد، اما با توجه به رقابت شدید این صنعت بر سر استعدادها و پتانسیل‌های تازه، ممکن است به زودی از آن رونمایی شود.

مجموعۀ Marathon در سیاره‌ای جریان دارد که زمانی خانۀ یک کلنی از انسان‌ها بوده که اکنون از بین رفته است و انسان‌ها (که حالا Sparse نام دارند) با استفاده از سایبورگ‌های بسیار سفارشی، تحت عنوان “Runners”، غنائم جمع‌آوری می‌کنند.

به نظر می‌رسد که چرخۀ گیم‌پلی Marathon نیز مانند اکثر عناوین شوتر Extraction خواهد بود؛ شوتری PvE یا PvPvE، به این صورت که یک مأموریت را انتخاب، سلاح‌ها و تجهیزات‌تان را خریداری می‌کنید، وارد نقشه می‌شوید، پس از اتمام مبارزات، لوپ یا راه خروج‌ را پیدا می‌کنید و در صورت تکمیل مأموریت‌ها به صورت ایمن از نقشه خارج می‌شوید. همچنین، مانند بسیاری از آثار این سبک، در صورت مردن حین بازی، تمام غنائم خود را از دست خواهید داد.

گفته شده است که این اثر «نمونۀ غایت یک بازی زنده» خواهد بود. پاداش‌های فصلی و پیشرفت در بازی بخش مهمی از این عنوان محسوب خواهند شد که با توجه به موفقیت سری Destiny از استودیوی بانجی و سرویس‌محور بودن آن، چندان غافلگیرکننده نیست.

در طول بیش از یک دهۀ گذشته، این سازنده تنها مشغول توسعۀ سری Destiny بوده است و این اولین اثر خارج از این مجموعه برای بانجی خواهد بود.

اولین نسخۀ Marathon در سال 1994 منتشر شد و دو دنبالۀ این عنوان در سال‌های 1995 و 1996 انتشار یافتند. بازی اول این مجموعه تا سال 2002، حدوداً 200,000 نسخه به فروش رساند.

آقای پیت پارسونز (Pete Parsons)، مدیرعامل بانجی، در مصاحبه‌ای با IGN در سال 2019، اشاره کرده بود که این استودیو تا سال 2025 بازی جدیدی را عرضه خواهد کرد.

«تا سال 2025 ما مسیر مشخصی را در نظر داریم تا سری Destiny را متحول و فرنچایزهای دیگری را وارد بازار کنیم. – پیت پارسونز»

نظر شما دربارۀ احتمال احیای سری Marathon چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره