برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
موبایل و بازی

مقایسه گوشی گلکسی S23 اولترا با سایر پرچم‌داران بازار

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
مقایسه گوشی گلکسی S23 اولترا با سایر پرچم‌داران بازار

شهر سخت افزار/ سامسونگ بالاخره از گوشی گلکسی اس 23 اولترا و سایر پرچم‌داران خود رونمایی کرده است. گوشی Galaxy S23 Ultra را باید مهم‌ترین تلاش سامسونگ در سال‌های اخیر برای دستیابی به یک محصول با بهترین دوربین و سریع‌ترین پردازنده دانست. در ادامه مطلب بهترین گوشی سامسونگ را با دیگر پرچم‌داران اندرویدی مانند شیائومی 13 پرو و غول اپل یعنی آیفون 14 پرو مکس مقایسه می‌کنیم.

سال 2022 برای بازار گوشی‌های هوشمند چندان پر رونق نبود، اما سامسونگ در این بازار بدون سود نیز یکی از مهم‌ترین بازیگران به شمار می‌آمد و یکی از بهترین گوشی‌های سال را ساخته بود. با این وجود گوشی‌ آیفون 14 پرو مکس با نوآوری‌های تازه اپل مانند ارتباط ماهواره‌ای، مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

شیائومی نیز با گوشی Xiaomi 13 Pro توانست رسم خود در تولید گوشی‌های پرچم‌دار پرقدرت را ادامه دهد و در بخش دوربین با سامسونگ اپل نیز رقابت کند. سونی، موتورولا و گوگل نیز هرکدام با گوشی‌های تازه، بخشی از بازار را به خود اختصاص دادند.

گوشی Galaxy S23 Ultra

گوشی Galaxy S23 Ultra تمام چیزی که یک گوشی هوشمند در سال 2022 می‌تواند داشته باشد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گلکسی اس 23 اولترا را از این جهت باید یک پرچم‌دار واقعی دانست که تقریباً در همه بخش‌ها با بهترین مشخصات ممکن عرضه می‌شود.

قلم S Pen را می‌توان میراث ارزشمندی از سری Note دانست که هیچ‌کدام از دیگر پرچم‌دارهای موجود به آن مجهز نیستند. 5 دوربین که در صدر آن‌ها حسگر 200 مگاپیکسلی قرار دارد. سامسونگ این حسگر 200 مگاپیکسلی را بهترین گزینه برای عکاسی در شب با موبایل می‌داند و حالت‌های عکاسی از ستارگان را نیز برای آن فراهم آورده است.

در بین پرچم‌داران اندرویدی به غیر از پیکسل 7 پرو که به اندروید خالص و دست نخورده مجهز شده، می‌توان رابط کاربری One UI گوشی گلکسی اس 23 اولترا را بهترین گزینه دانست. رابط کاربری سامسونگ به لطف تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 اختصاصی، روان‌تر نیز عمل خواهد کرد.

سامسونگ ادعا می‌کند در همکاری با کوالکام، سریع‌ترین تراشه اسنپدراگون موجود را در گوشی‌های سری Galaxy S23 خود به کار برده است. از این رو سامسونگ را باید نسبت به دیگر پرچم‌داران اندرویدی از جمله شیائومی 13 پرو، گوگل پیکسل 7 پرو و موتورولا Edge 30 Ultra گوشی سریع‌تری دانست. این تراشه البته هنوز با تراشه قدرتمند A16 Bionic گوشی آیفون 14 قابل مقایسه نیست.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم