برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رسیدن به لول 100 بازی Diablo 4 چقدر زمان می‌طلبد؟

منبع
گيم فا
بروزرسانی
رسیدن به لول 100 بازی Diablo 4 چقدر زمان می‌طلبد؟

گیم فا/ به گفته دستیار کارگردان بازی Diablo 4 یعنی آقای Joseph Piepiora، رسیدن به لول کپ این بازی یا همان لول ۱۰۰ نیازمند بیش از ۱۵۰ ساعت زمان برای یک بازیکن معمولی خواهد بود.

یکی از طرفداران Diablo 4 در توئیتر این سوال را پرسیده که رسیدن به لول ۱۰۰ در بازی چه قدر زمان خواهد برد. در پاسخ به این کاربر هم دستیار کارگردان بازی گفته که برای یک بازیکن معمولی رسیدن به لول کپ Diablo 4 نیازمند بیش از ۱۵۰ ساعت زمان خواهد بود. پس اگر به رسیدن به حداکثر لول یکی از پنج کلاس بازی در آینده علاقه دارید، احتمالا مقدار زیادی از تابستان خود را در Sanctuary صرف خواهید کرد.

اوایل این ماه بود که Piepiora گفت به پایان رساندن بتل پس Diablo 4 بیش از ۸۰ ساعت زمان خواهد برد. پس یعنی طرفداران نباید نگران مقدار محتوا در این بازی باشند. البته باید گفت که توسعه‌دهندگان بیش از این تاکید کرده‌اند که بازی Diablo 4 برای تجربه ابدی ساخته نشده است. در یک مصاحبه جدید Piepiora گفت که با وجود حضور برخی از المان‌های MMO در Diablo 4، این بازی هم‌چنان یک اکشن نقش‌آفرینی به حساب می‌آید.

اگر موفق به تجربه بتای بازی Diablo 4 در اوایل امسال نشدید و به تجربه رایگان آن علاقه دارید، مطمئن شوید که تقویم‌های خود در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۱۲ مه ۲۰۲۳) را علامت‌گذاری می‌کنید. در این تاریخ یک بتای عمومی Server Slam برگزار خواهد شد که به مدت سه روز ادامه دارد.


گفتنی است که بازی Diablo 4 در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ (۶ ژوئن ۲۰۲۳) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره