برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گزارش‌های نگران‌کننده از هدست واقعیت ترکیبی اپل در آستانه رونمایی

منبع
زوميت
بروزرسانی
گزارش‌های نگران‌کننده از هدست واقعیت ترکیبی اپل در آستانه رونمایی

زومیت/ منابع آگاه می‌گویند اپل روی نمایش هدست واقعیت ترکیبی در WWDC 2023 تأکید دارد اما تولید این محصول تا آخر تابستان آغاز نمی‌شود.

خبرگزاری وال‌استریت ژورنال در گزارشی با تأیید ادعای افشاگرانی نظیر مارک گرمن می‌گوید اپل هدست واقعیت ترکیبی را در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان که ۱۵ خرداد برگزار می‌شود، رونمایی می‌کند. به گفته‌ی منابع آگاه، بسیاری از بخش‌های WWDC به توسعه‌ی نرم‌افزار برای هدست اختصاص خواهد یافت.

وال‌استریت ژورنال می‌گوید به اسنادی دست پیدا کرده که نشان می‌دهند تولید انبوه هدست اپل به‌دلیل مشکلات تأمین، تا سپتامبر (شهریور و مهر) آغاز نمی‌شود. هیچ جزئیاتی درباره‌ی این مشکلات اعلام نشده است.

انتظار می‌رود هدست اپل نمایشگری داخلی برای محتوای واقعیت مجازی داشته باشد و با بهره‌گیری از دوربین‌های خارجی، دسترسی به فناوری واقعیت ترکیبی را امکان‌پذیر کند. به‌لطف این دوربین‌ها می‌توان دنیای واقعی را با لایه‌ای از آیتم‌های مجازی مشاهده کرد.

وال‌استریت ژورنال می‌گوید هدست واقعیت ترکیبی اپل در مقایسه‌ با سایر دستگاه‌های این شرکت، محصولی «تجربی» و «غیرمعمول» محسوب می‌شود و قیمتش به حدوداً ۳٬۰۰۰ دلار می‌رسد. این هدست باتری خارجی خواهد داشت که به کمر کاربر متصل می‌شود.

آن‌طور که منابع آگاه ادعا می‌کنند، قابلیت‌های هدست واقعیت ترکیبی اپل «بسیار بیشتر از رقبا» خواهد بود. گفته می‌شود هدست اپل در مقایسه‌ با محصولاتی نظیر متا کوئست پرو «سطح عالی‌تری از عملکرد و غوطه‌وری» را ارائه می‌دهد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره