برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شیائومی مانیتور مقرون به صرفه Redmi A27Q را با رزولوشن 2K معرفی کرد

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
شیائومی مانیتور مقرون به صرفه Redmi A27Q را با رزولوشن 2K معرفی کرد

شهر سخت افزار/ شیائومی بعد از معرفی مانیتور گیمینگ Redmi G27 و G27Q اکنون یک نمایشگر مقرون به صرفه دیگر را برای تولید محتوا معرفی کرده است. مانیتور Redmi A27Q رنگ‌های دقیقی دارد و با رزولوشن 2K برای ادیتورها و طراحان ساخته شده است. با ادامه مطلب در ما همراه باشید.

مانیتور Redmi A27Q برای کاربردهای گرافیکی مانند طراحی و همچنین نمایش محتوای چندرسانه‌ای طراحی شده است. این مانیتور گزینه‌ای مقرون به صرفه به شمار می‌آید و قابلیت‌هایی مانند گستره رنگی عریض و رزولوشن بالا دارد.

مشخصات مانیتور Redmi A27Q شیائومی
مانیتور Redmi A27Q شیائومی قادر است تصاویر را روی پنل IPS خود با رزولوشن 2560 در 1440p به نمایش بگذارد. این مانیتور با رنگ‌های دقیق گزینه‌ای مناسب برای تولیدکنندگان محتوای تصویری به شمار می‌آید و حاشیه‌های نازکی نیز دارد. شیائومی زاویه دید 178 درجه را برای این محصول در نظر گرفته است. 

مانیتور Redmi A27Q از HDR 10 پشتیبانی می‌نماید و با عمق رنگ 8 بیتی، پشتیبانی از 100 درصد فضای رنگی sRGB و 95 درصد فضای رنگی DCI-P3 قادر است تصاویر را و رنگ‌ها را با عمق و دقت بالایی به نمایش بگذارد. 


شیائومی برای این مانیتور نرخ بروزرسانی 75 هرتزی را در نظر گرفته تا بتوان روی آن از گیمینگ معمولی نیز لذت برد. حالت نور آبی نیز برای کاهش فشار روی چشم‌ها، به مانیتور Redmi A27Q افزوده شده است. 

برای اتصال به دیگر دستگاه‌ها می‌توان از رابط دیسپلی‌پورت 1.4، پورت HDMI، درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری استفاده کرد. USB-C همچنین قادر است شارژ معکوس 65 واتی را برای دستگاه‌های سازگار فراهم آورد.

شیائومی مانیتور 27 اینچی Redmi A27Q را با قیمتی معادل 120 دلار به فروش می‌رساند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره