برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

مانیتور گیمینگ جدید MSI برای گیمرهای حرفه‌ای معرفی شد

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
مانیتور گیمینگ جدید MSI برای گیمرهای حرفه‌ای معرفی شد

شهر سخت افزار/ MSI از یک مانیتور گیمینگ تازه با امکان نمایش تصاویر با نرخ بروزرسانی 170 هرتزی رونمایی کرده است. این مانیتور 27 اینچی MSI G274QPF نام گرفته و از فناوری‌های AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync پشتیبانی می‌نماید. در ادامه مطلب مشخصات مانیتور جدید را مرور خواهیم کرد.

MSI یک مانیتور جدید مخصوص گیمینگ معرفی کرده است. مانیتور MSI G274QPF را باید گزینه مناسبی برای افرادی که ورزش‌های الکترونیکی را دنبال می‌کنند و به صورت حرفه‌ای در آن‌ها به رقابت می‌پردازند دانست.

مشخصات مانیتور MSI G274QPF

MSI مانیتور گیمینگ MSI G274QPF را معرفی کرده که باید آن را نسخه غیر کوانتوم دات مانیتور MSI G274QPF-QD دانست. این مانیتور به جز فناوری کوانتوم دات، از دیگر قابلیت‌های مانیتور قبل برخوردار است و البته به دلیل فناوری پایین‌تر، پوشش رنگی کمتری دارد. مانیتور گیمینگ MSI G274QPF از 121 درصد فضای رنگی، sRGB، تا 96 درصد فضای رنگی Adobe RGB و 93 درصد فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌نماید.

پنل نمایشگر 27 اینچی MSI G274QPF قادر است تصاویر را با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل به نمایش بگذارد. این مانیتور از فناوری Rapid IPS پشتیبانی می‌کند که امکان کاهش زمان پاسخ‌دهی تا 1 میلی‌ثانیه را برای آن فراهم آورده است.

این مانیتور که باید آن را گزینه مناسبی برای بازی‌های نیازمند واکنش سریع دانست، قادر است از نرخ بروزرسانی تا 170 هرتزی پشتیبانی نماید. حداکثر نوردهی صفحه نمایش مانیتور MSI G274QPF نیز به 400 نیت می‌رسد و پشتیبانی از AMD FreeSync و NVIDIA G-sync برای آن در نظر گرفته شده است.

از دیگر خصوصیات این مانیتور باید به درگاه شارژ و نمایشگر Type-C، طراحی بدون حاشیه و فیلتر نورد نور آبی اشاره کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره