برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

این لباس با شبیه‌سازی سقوط آزد و ضربات، تجربه بازی‌ها را به واقعیت نزدیک می‌کند

منبع
زوميت
بروزرسانی
این لباس با شبیه‌سازی سقوط آزد و ضربات، تجربه بازی‌ها را به واقعیت نزدیک می‌کند

زومیت/ یوبی‌سافت و OWO ادعا می‌کنند گیمرها با پیراهن جدید آن‌ها می‌توانند نیش زنبور، ضربات واردشده هنگام بازی و حتی سقوط آزاد را تجربه کنند.
 
مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed همیشه بسیار پر جنب‌وجوش هستند و با نشستن روی مبل نمی‌توانید احساس محیط بازی را به‌راحتی تجربه کنید. یوبی‌سافت قصد دارد این مشکل را با پیراهن جدیدی که بازخوردهای لرزشی ارائه می‌دهد، رفع کند. این پیراهن به گیمرها کمک می‌کند تأثیرات مرتبط با پارکور، مبارزات و سایر موارد را هنگام اجرای Assassin’s Creed احساس کنند.

یوبی‌سافت برای تولید پیراهن مخصوص خود با OWO، استارتاپ فعال در حوزه‌ی بازی‌های تعاملی، همکاری کرده است. این محصول از مواد انعطاف‌پذیری ساخته شده که در ۱۰ ناحیه ازجمله شکم، سینه، پشت و بازوها قرار گرفته‌اند. طبق توضیحات وب‌سایت OWO، این موارد به بازیکنان اجازه می‌دهد بیش‌ از ۳۰ حس مختلف مثل شلیک گلوله، نیش زنبور، باد، رانندگی سریع و غیره را هنگام اجرای بازی‌ها تجربه کنند. البته OWO امکان تجربه‌ی احساسات دیگری مثل سقوط آزاد و خون‌ریزی را نیز در این پیراهن فراهم کرده اما توضیحی درمورد نوع عملکرد این موارد ارائه نداده است. کاربرانی که تمایل ندارند همه‌ی احساسات ارائه‌شده در پیراهن OWO را تجربه کنند ازطریق برنامه‌ی موبایلی می‌توانند شبیه‌سازی احساسات موردنظر خود را در حالت غیرفعال قرار دهند.

به‌نوشته‌ی اکستریم تِک، پیراهن یوبی‌سافت و OWO کمتر از ۶۰۰ گرم وزن دارد و در ۹ سایر مختلف عرضه می‌شود. اولین عرضه‌ی تجاری گسترده‌ی این محصول با بازی Assassin’s Creed Mirage خواهد بود. کسانی که پیراهن جدید را خریداری کنند، نسخه‌ی رایگان پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس یا کامپیوتر شخصی و همچنین کابل شارژ‌ USB C برای شارژ باتری آن را دریافت خواهند کرد. عمر باتری این پیراهن نیز ۸ ساعت اعلام شده است.
Assassin's Creed Mirage در تاریخ ۱۲ اکتبر منتشر می‌شود اما OWO هنوز چارچوب زمانی و قیمت پیراهن گیمینگ خود را ارائه نداده است. البته نسخه‌ی Founder این محصول با برچسب ۵۶۰ دلاری عرضه خواهد شد.

شرکت‌های مختلف به‌دنبال راهکارهایی برای ارائه‌ی تجربه‌ی همه‌جانبه‌تر در بازی‌ها و برنامه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده هستند. شرکت HaptX مستقر در سیاتل، یک‌ جفت دستکش بازخورد لمسی را برای متاورس معرفی کرد که ۵۴۹۵ دلار قیمت دارد و برای استفاده از آن باید ماهانه ۴۹۵ دلار اضافه پرداخت کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره