برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هیدئو کوجیما قصد ساخت یک بازی با الهام از فیلم SISU را دارد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
هیدئو کوجیما قصد ساخت یک بازی با الهام از فیلم SISU را دارد

گیم فا/ هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، خالق فرنچایزهای Metal Gear Solid و Dead Stranding، با انتشار پستی در صفحه‌ی توییتر خود در خصوص فیلم SISU صحبت کرده است.
 
هیدئو کوجیما در کنار ساخت بازی‌های ویدیویی، به سینما و تماشای فیلم‌ها نیز علاقه دارد. این بازی‌ساز مطرح به طور دائم در حال تماشای فیلم‌های گوناگون است و از آن‌ها برای الهام گرفتن استفاده می‌کند. او اخیراً در توییتر خود به توضیح مورد فیلم SISU پرداخته و اظهار داشته است که این فیلم می‌تواند الهام‌بخش پروژه‌ی آینده وی باشد.

کوجیما در توییت خود داستان اصلی فیلم SISU و ویژگی‌های آن را توضیح می‌دهد و می‌توان متوجه شد که چرا او یا هر کسی دیگری در این مورد می‌خواهد یک بازی بسازد یا عنوانی وجود داشته باشد که شما به عنوان قهرمان فیلم در آن بازی کنید.

داستان فیلم SISU در سال ۱۹۴۴ و در بحبوحه جنگ جهانی دوم جریان دارد. این فیلم قصه یک کهنه‌ سرباز سابق ارتش فنلاند را روایت می‌کند که به استخراج طلا روی آورده است و در این بین باید با سربازان آلمان نازی مبارزه کند.

به گفته‌ی هیدئو کوجیما، فیلم SISU دارای سکانس‌های اکشن باکیفیتی است که طبق ادعای او، این سکانس‌ها حتی از فیلم‌های اکشن کلاسیک مانند Rambo پیشی می‌گیرند.

ساخت یک بازی برگرفته از یک فیلم سینمایی کاملاً با آثار قبلی هیدئو کوجیما از جمله سری Metal Gear Solid تفاوت‌های بسیار زیادی دارد. با توجه به خلاقیت و توانایی کوجیما و استودیوی تحت رهبری‌اش در توسعه عناوین مختلف، ساخت یک بازی بر اساس یک فیلم اکشن مانند SISU ایده‌ی جالبی خواهد بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره