برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

Alienware سریع‌ترین مانیتور گیمینگ جهان را عرضه کرد

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
Alienware سریع‌ترین مانیتور گیمینگ جهان را عرضه کرد

شهر سخت افزار/ به تازگی Alienware از یک مانیتور گیمینگ 24 اینچی با نام AW2524HF رونمایی کرده است. مانیتور گیمینگ الین‌ور به عنوان سریع‌ترین نمایشگر IPS جهان شناخته شده و نرخ تازه‌سازی پنل آن به 500 هرتز می‌رسد. جزئیات بیشتر درباره مانیتور گیمینگ 650 دلاری Alienware را در ادامه این نوشتار  بخوانید.

سریع ترین نمایشگر IPS جهان، لقبی است که به مانیتور گیمینگ Alienware داده شده است. این مانیتور از یک پنل 24.5 اینچی نوع IPS بهره می‌برد که وضوح آن معادل 1920 در 1080 پیکسل است.

مشخصات سریعترین مانیتور گیمینگ Alienware

نرخ تازه‌سازی این نمایشگر گیمینگ به 500 هرتز می‌رسد و پنل آن از فناوری‌های AMD FreeSync Premium و VESA AdaptiveSync پشتیبانی می‌کند تا گیمرها کوچک‌ترین تاخیری را در اجرای بازی‌ها حس نکنند. همچنین پشتیبانی از محتوای HDR10 از دیگر ویژگی‌های این مانیتور عنوان شده است.

الین ور ادعا می‌کند محصول جدیدش ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و از استاندارد VESA DisplayHDR 400 بهره برده و پنل آن به‌لطف استاندارد TUV (کاهش نور آبی) فشار کمتری به چشم وارد می‌کند. یکی دیگر از ویژگی های جالب این مانیتور، وجود پایه‌ هدست کشویی در سمت چپ قاب آن است.

بر اساس ادعای wccftech نمایشگر AW2524HF دارای زاویه دید 178 درجه عمودی و افقی بوده تا گیمرها بتوانند از هر زاویه‌ای به این مانیتور نگاه کنند. مانیتور AW2524H به دو درگاه HDMI 2.1 در کنار یک درگاه DisplayPort 1.4 و چهار درگاه USB-A 3.2 به همراه یک درگاه USB-B 3.2 و جک  ۳.۵ ‌میلی‌متری صدا مجهز شده است.

البته باید در نظر داشت که نرخ نوسازی ۵۰۰ هرتزی تنها با اورکلاک‌ از طریق اتصال DisplayPort قابل دسترسی است و نرخ نوسازی پیش‌فرض این مانیتور روی ۴۸۰ هرتز محدود می‌شود. همچنین در صورت استفاده از اتصال HDMI نرخ نوسازی به ۲۴۰ هرتز کاهش می‌یابد. در انتها باید گفت که مانیتور جدید Alienware از تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) در سراسر جهان و با قیمت 649.99 دلار در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره