برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

فریاد خشم بر سر مرد جنجالی؛ توییتر را برگردان آقای ماسک!

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
فریاد خشم بر سر مرد جنجالی؛ توییتر را برگردان آقای ماسک!

سخت افزار/ «ایلان ماسک» (Elon Musk)، بنیان‌گذار شرکت «تسلا» (Tesla) و صاحب جدید رسانه «توییتر» (Twitter)، چند روز پیش در فینال مسابقات قهرمانی «ولورانت» (Valorant) حضور یافت. البته حضور او با جنجال و حواشی همراه بود و تماشاگران در آن سالن خواسته خود مبنی بر بازگشت توییتر را ابراز کردند.

به گزارش خبرگزاری IGN، ایلان ماسک در فینال مسابقات قهرمانی Valroant واقع در شهر لس‌‌آنجلس شرکت کرد. با توجه به فیلم کوتاهی که در توییتر توسط Jake Lucky منتشر شده است، ماسک با حضور پسر 12 ساله خود در این مسابقات حضور یافته بود تا شاهد مسابقه میان Evil Geniuse و Paper Rex باشد.

بر اساس کلیپ Jake Lucky که در جریان مسابقات قهرمانی ولورانت به اشتراک گذاشته شده است، حضور ماسک با هیاهو و نفرت‌پراکنی جمعیت سالن از او ادامه یافت. یکی از استریمرهای این مراسم پرسید که «ایلان ماسک حق ندارد در مراسم مذکور حضور داشته باشد». گفتنی است که در طول مسابقه میان Evil Geniuse از کانادا و Paper Rex از سنگاپور، مردم مدام عبارت «توییتر را برگردان» را علیه ایلان ماسک بیان می‌کردند.

بی‌توجهی به ایلان ماسک به گله‌های تماشاچیان مسابقات Valorant؛ برنامه او در آینده چیست؟

همان‌طور که اطلاع دارید، ایلان ماسک در اواسط سال 2023 تصمیم گرفت نام تجاری «توییتر» را به X تغییر دهد. این تغییر با واکنش‌های ضدونقیضی از سوی کاربران اینترنت همراه بود. او همچنین اعلام کرد ممکن است قابلیت مسدود کردن کاربران را در پلتفرم X حذف کند و سپس تغییرات گسترده‌ای را در عناصر کلیدی پلتفرم مانند گزینه تاییدیه (Verification) اعمال خواهد کرد.

اقدامات ایلان ماسک میلیاردر، خالق شرکت‌های Tesla و SpaceX منجر شد تا او به چهره‌ای دوقطبی در رسانه‌های اجتماعی و سایر مکان‌ها تبدیل شود. با توجه به اعتراض تماشاچیان در فینال مسابقات Valorant، ماسک واکنشی به آن‌ها نشان نداد و در عوض توجه خود را بر مأموریت Crew-7 اسپیس ایکس به ایستگاه فضایی بین المللی معطوف کرد. در پایان فینال مسابقات Valorant، شرکت‌کننده Evil Geniuse توانست با نتیجه 3 بر 1 برنده مسابقات شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر