برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

لاجیتک از جدیدترین کیبورد گیمینگ بی‌سیم خود رونمایی کرد

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
لاجیتک از جدیدترین کیبورد گیمینگ بی‌سیم خود رونمایی کرد

شهر سخت افزار/ برند Logitech که در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ فعال است به تازگی از کیبورد جدید گیمینگ خود با نام G Pro X TKL Lightspeed رونمایی کرده است. این کیبورد قرار است با سه رنگ سوئیچ مکانیکی به‌همراه ماوس جدید G Pro X Superlight 2 عرضه شده و با قیمت ۱۹۹ دلار به‌فروش برسد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

لاجیتک کیبورد مکانیکی جدیدی به‌ نام G Pro X TKL Lightspeed را در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی معرفی کرده است. کیبورد جدید لاجیتک با سو‌ئیچ خطی GX قرمز، سو‌ئیچ لمسی GX قهوه‌ای و سو‌ئیچ کلیکی GX آبی به‌همراه ماوس جدید G Pro X Superlight 2 روانه بازار می‌شود.

مشخصات کیبورد گیمینگ G Pro X TKL Lightspeed

همان‌طور که از نامش پیداست، می‌توان این کیبورد را از طریق دانگل لایت اسپید لاجیتک به کامپیوتر متصل کرد که نسبت‌ به اتصال بلوتوثی، عملکرد بهتری دارد و از فرکانس پاسخگویی ۱۰۰۰ هرتز در مقایسه با اتصال 125 هرتزی بلوتوث بهره می‌برد.

بر اساس ادعای theverge امکان اتصال سیمی این صفحه‌کلید به کامپیوتر از طریق درگاه USB-C نیز وجود دارد. شارژدهی کیبورد لاجیتک Pro X TKL Lightspeed حدود ۵۰ ساعت بوده و ابعاد آن به ۳۵۲ در ۱۵۰ میلی‌متر می‌رسد و ضخامت آن ۳۴ میلی‌متر گزارش شده است.

این صفحه کلید همچنین از اکوسیستم نورپردازی Lightsync RGB لاجیتک پشتیبانی می‌کند. از این نظر، کیبورد مورد اشاره بسیار شبیه به G715 لاجیتک است که آن هم با قیمت 200 دلار تنها در رنگ سفید عرضه می‌شود.

نسل قبلی کیبورد Pro X لاجیتک سال ۲۰۱۹ معرفی شد. همانطور که از روی ظاهر این کیبورد مشخص است خبری از بخش اعداد روی آن نیست و امکان تعویض سو‌ئیچ‌ها برای این کیبورد گیمینگ هم در نظر گرفته نشده است.

در بالای کلیدهای Fn کلیدهایی برای کنترل و یک غلتک برای تنظیم صدا در نظر گرفته شده است. کیبورد گیمینگ G Pro X TKL Lightspeed لاجیتک قرار است که با قیمت 199 دلار در بازار به فروش برسد. این کیبورد در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی و با سه مدل سو‌ئیچ قرمز GX Red، قهوه‌ای GX Brown و آبی GX Blue عرضه می‌شود. این کیبورد در کنار ماوس جدید Logitech G Pro X عرضه خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره