برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گیگابایت دو مادربرد جذاب Z790 و B760 را مخصوص سیستم‌های سفید معرفی کرد

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
گیگابایت دو مادربرد جذاب Z790 و B760 را مخصوص سیستم‌های سفید معرفی کرد

شهر سخت افزار/ گیگابایت دو مادربرد جدید با پشتیبانی از نسل چهاردهم پردازنده‌های Core اینتل و حافظه رم سریع‌تر عرضه می‌کند. این مدل‌ها Z790 AORUS PRO X و B760M AORUS ELITE X AX  نام دارند و از طراحی شکیل با تم تقریباً تماماً سفید برخوردار هستند که می‌تواند زیبایی خاصی به کیس های سفید بدهد.

گیگابایت در مادربردهای سفید جدید خود از ترکیبی از عناصر سفید، مشکی، خاکستری تیره و نقره‌ای استفاده کرده که حاصل آن بسیار زیبا است. این مادربردها در کنارتم سفید و جذاب خود، پشتیبانی از پردازنده‌های نسل بعدی اینتل و فرکانس حافظه رم بالاتر را در اختیار خریداران قرار می‌دهند. هر دو مدل جدید از ماژول‌های DDR5 پرسرعت با فرکانس تا 8266 مگاهرتز پشتیبانی می‌کنند.

طراحی تماماً سفید، پشتیبانی از نسل 14 و حافظه رم 8266 مگاهرتزی

مدل Z790 AORUS PRO X دارای مدار تغذیه پرقدرت با 2+1+18 فاز رگلاتور ولتاژ، چهار شکاف DDR5، یک اسلات PCIe 5.0 x16، درگاه شبکه کابلی گیگابیتی، وای فای 7 و پردازنده صوتی Realtek ALC1220 است. متأسفانه هنوز صفحه محصول متعلق به مدل B760M در دسترس قرار نگرفته و چیز زیادی درباره ویژگی‌های آن نمی‌دانیم.

این مادربرد با بُرد PCB هشت لایه تولید شده که یک لایه اضافی نسبت به مادربردهای دیگر دارد و گیگابایت ادعا می کند به کاهش تداخل سیگنال و افزایش سرعت کمک می کند.

از دیگر ویژگی‌های جالب این مادربردها می‌توان به طراحی بدون پیچ EZ-Latch برای نصب آسان درایوهای M.2 و پشتیبانی وصل کردن نمایشگر اکسترنال از طریق Sensor Panel Link برای نمایش اطلاعات سیستم را برشمرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره