برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

6 میلیون بازی‌باز موفق به انجام بازی Ghostwire: Tokyo شده‌اند

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
6 میلیون بازی‌باز موفق به انجام بازی Ghostwire: Tokyo شده‌اند

سخت افزار/ استودیو «تانگو گیم‌ورکز» (Tango Gameworks) در بیانیه‌ای جدید اعلام کرد 6 میلیون بازیکن توانسته‌اند بازی اکشن-فانتزی «گوست‌وایر: توکیو» (Ghostwire: Tokyo) را تجربه کنند. این بازی هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل حاضر «سونی» (Sony)، «مایکروسافت» (Microsoft) و پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) قابل دریافت است.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، علی‌رغم اینکه عرضه بازی استودیو Tango Gameworks در سال 2022 برای PS5 و PC با واکنش‌های متوسط از سوی منتقدان و طرفداران مواجه شد اما اکنون Ghostwire: Tokyo در حال رسیدن به قله‌های جدید موفقیت است.

افزایش میزان بازیکنان بازی Ghostwire: Tokyo نسبت به ژوئن 2023

استودیو توسعه‌دهنده Tango Gameworks اعلام کرد شش میلیون بازیکن این اثر اکشن-ماجراجویی را تجربه کرده‌اند. گفتنی است میزان بازیکن این عنوان در ژوئن سال 2023 حدود 5 میلیون نفر بود. البته شرکت Bethesda میزان فروش بازی Ghostwire: Tokyo را هنوز به طور رسمی منتشر نکرده است.

گفتنی است که بازی Ghostwire: Tokyo ابتدا در سال گذشته به صورت انحصاری برای کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) منتشر شد و سپس در ماه آوریل سال جاری، بازی مذکور راهی کنسول‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) شد.

شایان ذکر است که به‌روزرسانی با نام The Thread برای بازی منتشر شد که برای سرویس‌های اشتراکی «گیم پس» (Game Pass) و «پلی استیشن پلاس اکسترا/پریمیوم» PS Plus) Extra/Premium) نیز آمد. به‌روزرسانی The Thread مکان‌های جدید، کوئست‌های جدید، توانایی‌ها و قابلیت‌های جذابی را به بازی گوست‌وایر اضافه می‌کند. این به‌روزرسانی همچنین یک حالت Roguelike را به بازی اضافه می‌کند که بازیکنان در یک منطقه 30 طبقه‌ای باید با چالش‌های مختلفی روبرو شوند. بازیکنان با گذراندن طبقه‌ها و پیش از رویارویی با باس جدید از نظر قابلیت‌ها و توانایی‌ها ارتقا می‌یابند.

نظر شما چیست؟ آیا شما بازی اکشن Ghostwire: Tokyo را انجام داده‌اید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره