برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

استقبال گیمرها از قابلیت تلپورت در Assassin’s Creed Mirage

منبع
بروزرسانی

پارسی گیم/ قابلیت تلپورت هنگام معرفی بازی Assassin’s Creed Mirage چندان موردپسند قرار نگرفت. طرفداران اعتراض خود را نسبت به این قابلیت خیالی نشان دادند و آن را با روند واقع‌گرای بازی در تضاد دیدند. اساسینز کرید میراژ چند روز پیش منتشر شد و گیمرها در کمال تعجب و پس از چشیدن مزه این قابلیت از انتقادات خود فاصله گرفتند. افراد زیادی از قابلیت تلپورت تعریف کرده‌اند.

یکی از نویسندگان ارشد مجله گیم‌اینفورمر به قابلیت تلپورت Assassin’s Creed Mirage واکنش نشان داد. او نوشت که هنگام بازدید از استودیو بوردو یوبی‌سافت در مورد دلیل وجود این قابلیت سؤالاتی پرسیده است. کارمندان استودیو به او گفته‌اند که این قابلیت به دلیل جذابیتش استفاده شده است و دلیل منطقی هم برای آن وجود دارد. پاسخ سازندگان این است که باسم، شخصیت اصلی، آنقدر سریع حرکت می‌کند که دستگاه آنیموس دچار اشکال می‌شود و چند لحظه از خاطرات او را از دست می‌دهد و در نتیجه یک گلیچ ایجاد می‌شود که ما آن را تلپورت می‌خوانیم.

بازی‌کنان هنگام نمایش این قابلیت شروع به انتقاد و اعتراض کردند. قابلیت تله‌ پورت نیاز به پارکور برای رسیدن به دشمنان را حذف می‌کند و به‌نوعی وجود آن غیرمنطقی است. گیمرها پس از تجربه بازی با آغوش باز از تلپورت استقبال کرده‌اند. انبوه مطالب منتشرشده در این مورد نشان می‌دهد که یوبی‌سافت از پس طراحی یک مکانیک جذاب برآمده است. یکی از گیمرها در ساب‌ردیت اساسینز کرید میراژ نوشت:‌ «آن ابتدا ازش متنفر بودم، اما حالا عاشق تلپورت کردن هستم.»

 قابلیت تلپورت Assassin’s Creed Mirage
تلپورت در Assassin’s Creed Mirage باعث شده تا بتوان بدون فاش شدن و مثل یک قاتل مخفی، چند سرباز را پشت سر هم کشت و سپس از معرکه گریخت. کلیپ کوتاه منتشرشده در این مورد محبوبیت زیاد پیدا کرده است و باعث شد تا افراد زیادی از یوبی‌سافت بابت طراحی این حرکت تازه تشکر کنند. کاربر دیگری نوشت که دلیل ارائه‌شده برای چنین گلیچ زمانی از نظرش منطقی نبوده، اما بعد از آنکه تلپورت را به کار برده است، نظرش عوض شده است. در واقع این حرکت به حس و حال دنیای اساسینز کرید ضربه نمی‌زند.

حجم و سیستم مورد نیاز Assassin’s Creed Mirage
یوبی‌سافت یک صفحه توضیحات هم برای دلیل پیش آمدن چنین گلیچی اضافه کرده است. اگر با این قابلیت آشنا نیستید، باید بگوییم که شما می‌توانید چند هدف پشت سرهم را انتخاب کنید، سپس با فشردن یک دکمه، شخصیت اصلی یک‌دفعه غیب می‌شود و اهداف انتخاب‌شده را می‌کشد و به یک‌باره ظاهر می‌شود. یوبی‌سافت یک سری بازخوردهای بازی‌کنان را هم در نظر گرفته است و برای نمونه سرعت پارکور را بهتر کرده است.

امتیازهای Assassin’s Creed Mirage برخلاف انتظارها بود و منتقدان از روند بازی رضایت نداشتند. گیمرها در سوی دیگر از تجربه بازی لذت برده‌اند و اگرچه نوآوری خاصی دیده نمی‌شود، اما انتقادها آنقدر شدید نیست. نظر شما چیست؟ آیا قابلیت تلپورت را استفاده کردید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره