برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

خون اهدا کنید، کامپیوتر رویاهایتان را برنده شوید!

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی

شهر سخت افزار/ اهدای خون یک کار بسیار ساده و تقریباً بی خطر است که می‌تواند نجات بخش جان افراد دیگر باشد. اما چه فکر می‌کنید اگر بدانید یک کمپانی بزرگ در ازای اهدای خون، به شما پاداش می‌دهد؟

Blizzard در زمینه کمپین‌های تبلیغاتی برای عناوین AAA شهره دارد و به اقدامات عجیبی دست می‌زدند. از جمله این اقدامات جالب می‌توان نصب تبلیغات بزرگ در حد و اندازه ساختمان‌ها در لاس‌وگاس گرفته تا ارسال پیام‌های محرمانه برای گیمرها را برشمرد. این بار با Diablo 4 Season 2 شاهد یک کمپین کاملاً متفاوت هستیم و گیمرها شانس برنده شدن یک کامپیوتر گیمینگ خونین را پیدا می‌کنند.

جایزه دادن کامپیوتر حرفه ای به اهدا کنندگان خون
کافی است گیمرها در بازه اعلام شده اقدام به اهدای خون کنند تا افزون بر به دست آوردن آیتم‌های جدید در بازی، شانس برنده شدن یک سیستم گیمینگ رده بالا حاوی خون واقعی انسان را نصب خود کنند. بله، درست خوانده‌اید؛ گیمرهای Diablo 4 می‌توانند برنده کامپیوتر حاوی خون انسان شوند!


هرچند جایزه دادن کامپیوتر حاوی خون واقعی انسان می‌تواند شوکه کننده باشد، اما ایده خوبی برای ترغیب گیمرها به اهدای خون است. خبر بد اینکه این رقابت در بازه 20 اکتبر تا 20 نوامبر و تنها در آمریکا برگزار می‌شود. پس از اهدای خون، گیمرها باید اطلاعات خود را در وب سایت اعلامی ثبت کنند.

با وجود اینکه جزئیاتی درباره خون واقعی موجود در این کامپیوتر در دست نیست، اما به نظر نمی رسد حاوی خون کامل باشد و احتمالاً بیشتر یک اقدام نمادین خواهد بود.

افزون بر شانس برنده شدن یک کامپیوتر گیمینگ رده بالا با کولر کاستوم، گیمرها با اهدای خون سلاح‌ها، زره‌ها و تجهیزات با تم سرخ در بازی Diablo 4 دریافت می‌کنند.

کامپیوتر خونین مورد بحث مجهز به یک کارت گرافیک GeForce RTX 4090 انویدیا با واترکولینگ کاستوم EK Quantum Vector، پردازنده Core i9 اینتل، 64 گیگابایت حافظه رم DDR5 و حجم زیادی حافظه ذخیره سازی پرسرعت است. جالب اینکه این کامپیوتر به گیمرهای زیر 18 سال اهدا نمی‌شود.

علی رغم اینکه این کمپین شامل گیمرهای ایرانی نمی شود، اما امیدواریم شما هم با خواندن این خبر برای اهدای خون اقدام کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره