برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

AOC یک مانیتور خمیده OLED با ویژگی‌های جذاب گیمینگ معرفی می‌کند

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
AOC یک مانیتور خمیده OLED با ویژگی‌های جذاب گیمینگ معرفی می‌کند

شهر سخت افزار/ ه نظر می‌رسد که AOC در حال آماده‌سازی یک مانیتور گیمینگ سطح بالا برای گیمیرهاست که مشخصات فنی جذابی همچون رفرش‌ریت 240 هرتز، صفحه‌نمایش 44.5 اینچی خمیده OLED با نرخ خمیدگی 800R و زمان پاسخ‌دهی 0.03 میلی‌ثانیه را خواهد داشت.

AOC یکی از برند‌های کم‌تر شناخته شده در بازار است که به دلیل تولید مانیتورهای گیمینگ شهرت دارد. این برند حالا در حال آماده شدن برای عرضه یک مانیتور گیمینگ 44.5 اینچی خمیده با پنل OLED و رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل است.



گرچه این محصول هنوز به صورت رسمی در فروشگاه‌های آنلاین یا وب‌سایت AOC ظاهر نشده، اما یکی از وب‌سایت‌های متخصصان در زمینه مشخصات فنی مانیتور به نام Display Specifications صفحه مربوط به این نمایشگر جدید را ایجاد کرده و برخی ویژگی‌های برجسته آن همچون رفرش ریت 240 هرتز، طیف رنگی گسترده، منحنی فراگیر 800R و زمان پاسخ‌دهی 0.03 میلی‌ثانیه آن را به اشتراک گذاشته است.

یک مانیتور گیمینگ متفاوت سطح بالا از AOC
به گزارش Tomshardware، تولید یک مانیتور بزرگ و عریض با این انحنای زیاد کمی غیرعادی به نظر می‌رسد، با این حال مانیتور گیمینگ Agon AG456UCZD قرار است به عنوان یک نمایشگر جدید و متفاوت با صفحه‌نمایش 44.5 اینچی به بازار عرضه شود.

انحنای 800R بسیار نزدیک به انحنای دید انسان بوده و همین مسئله باعث می‌شود که اگر در نزدیکی این مانیتور گیمینگ AOC (مانند یک کاربر معمولی کامپیوتر دسکتاپ با صندلی و میز) نشسته باشید، به راحتی میدان دید شما را پر کند.


با توجه به مشخصات فنی مانیتور Agon AG456UCZD، در بخش پشتی آن یک سیستم نورپردازی محیطی با کمک ماژول LightFX در نظر گرفته شده که می‌تواند حداکثر 100 هزار رنگ و 14 نمایش نورپردازی متفاوت را در اختیار گیمرها قرار دهد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته مانیتور AOC Agon AG456UCZD می‌توان به پنل OLED اشاره کرد که عمق رنگ 10 بیتی را با پوشش 98.5 درصد در فضای زنگی DCI-P3 و Delta E کم‌تر از 2 را به نمایش می‌گذارد. حداکثر روشنایی این محصول نیز 1000 نیت و حداکثر کنتراست آن تا 1.5M:1 اعلام شده است.



مانیتور گیمینگ Agon AG456UCZD دارایی گواهینامه پلاتینیوم سخت‌افزار TÜV Rheinland Low Blue Light، فناوری flicker-free و Eyesafe Display 2.0 است تا در استفاده بلندمدت نیز چشم‌های کاربر با خستگی و خشکی مواجه نشود.

از نظر عملکرد نیز با یک مانیتور گیمینگ سطح بالا مواجه هستیم، چرا که در بخش مشخصات فنی این محصول نرخ بازسازی 240 هرتز و زمان پاسخ 0.03 میلی‌ثانیه ذکر شده است. البته همه چیز به اینجا ختم نشده و مجموعه کاملی از قابلیت‌ها ویژگی‌های کاربری مانند FreeSync Premium، تاخیر ورودی کم (low input lag)، کاهش تاری حرکت (Motion blur reduction)، کنترل سایه‌ها (shadow control)، نشانگر سخت‌افزاری (Hardware crosshair)، شمارنده تعداد فریم (frame counter) و انواع مختلف تنظیمات از پیش تعیین شده برای بازی‌ها یا سناریوی‌ها گوناگون نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.


در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم