برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ال‌جی مانیتور ۱۶۰ هرتز 4K را با فناوری مینی LED رونمایی کرد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زومیت/ مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی ال‌جی با وضوح 4K و پشتیبانی از فناوری G-SYNC انویدیا و FreeSync ای‌ام‌دی از راه می‌رسد.

ال‌جی یکی از شرکت‌های پیشرو درزمینه‌ی تولید مانیتور است که این بار از مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی خود با نام UltraGear 27GR95UM برای بازار چین پرده برداشته است. طراحی این مانیتور گیمینگ آن را از مانیتورهای دیگر بازار متمایز می‌کند. کاربران می‌توانند زاویه و ارتفاع مانیتور UltraGear 27GR95UM را از پایه‌ی آن تنظیم کنند.

باتوجه‌به صفحه‌ی فروش این مانیتور در وبسایت ال‌جی، مانیتور گیمینگ جدید ال‌جی نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتزی دارد تا گیمرها را راضی نگه‌ دارد.

مانیتور UltraGear 27GR95UM تصاویری با کنتراست چشمگیر و واقع‌گرایانه‌تری ارائه می‌دهد. مانیتور گیمینگ جدید ال‌جی گواهی HDR1000 را برای تضمین رنگ و روشنایی بهتر دریافت کرده است.
 
مانیتور گیمینگ ال‌جی UltraGear 27GR95UM تا ۹۹٫۹ درصد از گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد تا رنگ‌ها دقیق‌تر و زنده‌تر نمایش داده شوند. به‌لطف فناوری ATW، وضوح و روشنایی دید حتی در زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه در این مانیتور حفظ می‌شود.

این مانیتور برای محیط بازی‌ها یا کارهای گروهی مناسب است و چندین نفر از چند زاویه‌ی مختلف به‌راحتی می‌توانند آن را تماشا کنند. زمان پاسخ‌دهی GTG مانیتور گیمینگ ال‌جی UltraGear 27GR95UM به یک ثانیه می‌رسد تا گیمرها کمترین تاری را در بازی کردن ببینند.

کاربرانی که از کارت‌ گرافیک انویدیا و کارت گرافیک AMD استفاده می‌کنند، این مانیتور گیمینگ برایشان مناسب است؛ چراکه این مانیتور ال‌جی از فناوری G-SYNC انویدیا و FreeSync Premium Pro ای‌ام‌دی برای کاهش تأخیر در بازی‌ها بهره می‌برد.
 
قابلیت Black Stabilizer در مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی ال‌جی باعث دید بهتر گیمر در صحنه‌های تاریک بازی و FPS Counter برای شمارش دقیق نرخ فریم ارائه می‌شود. مانیتور گیمینگ ال‌جی UltraGear 27GR95UM از درگاه HDMI 2.1 و درگاه Display Port 1.4 بهره می‌برد.

ال‌جی از اسپیکر دوگانه‌ی ۷ واتی در مانیتور ۲۷ اینچی UltraGear 27GR95UM استفاده کرده است تا تجربه‌ی صوتی جذابی همراه با بازی کردن برای گیمرها ارائه دهد. مانتیور گیمینگ ۱۶۰ هرتزی ال‌جی از فناوری LG Live Color Low Blue Light برای کاهش فشار چشم در استفاده‌ی طولانی‌مدت استفاده می‌کند.


در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره