برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

زمان آغاز رویداد جدید بازی Diablo 4 اعلام شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
زمان آغاز رویداد جدید بازی Diablo 4 اعلام شد

زومجی/ شرکت بلیزارد پس از به‌روزرسانی بازی Diablo 4، به‌سراغ رویداد Lunar Awakening رفت و تاریخ آغاز شدن آن را اعلام کرد.
   
فصل Construct بازی Diablo 4 پس از به‌روزرسانی اخیر آن بهبود یافته، اما اکنون شرکت بلیزارد به‌سراغ محتوای بعدی این اثر رفته است. رویداد زمانی Lunar Awakening از تاریخ ۱۷ بهمن ساعت ۲۱:۳۰ (۶ فوریه) آغاز می‌شود و تا یک اسفند (۲۰ فوریه) ادامه دارد. بازیکن‌ها در این رویداد به‌دنبال معابد ماه می‌گردند تا بتوانند از آن‌ها برای دریافت قدرت‌های مفاوت بهره ببرند.

زمانی‌که رویداد لونار آغاز گردد بازیکن‌ها باید به Ked Bardu بروند و با Ying-Yue در بازار Lunar Night ملاقات کنند. با فعال کردن معابد ماه یا Lunar Shrineها آوازه Ancestor's Favor را به پلیر می‌دهد تا بتوانند پاداش‌های متفاوتی را دریافت کنند. برخی‌از مهر‌های Nightmare Dungeon نیز ممکن است که دارای Ancestor's Favor باشد تا بازیکن‌‌ها با ایجاد کردن معابد در آن سیاه‌چال‌ها بتوانند ۱۰ درصد افزایش تجربه Glyph را داشته باشند.

تلاش کردن در مسیر تمامی ۱۰ سطح بازی، ۶ آیتم تزئینی لونار را باز می‌کند؛ همچنین بازیکن‌های دیابلو 4 می‌توانند با پول واقعی لباس‌های شخصیت‌ها را از فروشگاه خریداری کنند. این رویداد به‌واسطه استفاده از معابد و تشدیدکننده‌های آن‌ها فرصت مناسبی برای بالا بردن سطح شخصیت‌ها است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره