برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

این مانیتور ۲۷ اینچ ۱۵ میلیونی پنل پیشرفته مینی LED دارد

منبع
زوميت
بروزرسانی
این مانیتور ۲۷ اینچ ۱۵ میلیونی پنل پیشرفته مینی LED دارد

زومیت/ شیائومی مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی مینی LED جدیدی رونمایی کرده است که رنگ‌های متنوعی را نمایش می‌دهد.
 
شیائومی مانیتور ۲۷ اینچی Redmi G Pro، جدیدترین مدل از مانیتورهای گیمینگ سری ردمی را رونمایی و پیش‌فروش آن را آغاز کرده است.

مانیتور ردمی G پرو به پنل LCD از نوع مینی-LED با ۱٬۱۵۲ ناحیه‌ی نوردهی و ۴٬۶۰۸ چراغ LED کوچک مجهز است و شدت روشنایی و جزئیات صفحه‌نمایش را به‌دقت کنترل و تجربه‌ی غوطه‌وری بصری را تضمین می‌کند.

به‌‌دلیل وجود چهار حالت کنترل نور و عملکرد پویا در پس‌زمینه‌ی مانیتور ردمی G پرو، کاربران می‌توانند تنظیمات مانیتور را برای کاربردهای مختلفی مانند اجرای بازی یا تماشای ویدئو یا انجام کارهای حرفه‌ای تغییر دهند.

بیشترین شدت روشنایی مانیتور شیائومی ردمی G پرو ۱٬۰۰۰ نیت و روشنایی نقطه‌ی سیاه آن ۰٫۰۰۱ نیت است و پشتیبانی از HDR1000 و نسبت کنتراست پویا‌ی ۱٬۰۰۰٬۰۰۰:۱ را ارائه می‌دهد؛ بنابراین، تصاویری با رنگ مشکی عمیق و نقاط روشن جذاب را به‌نمایش در‌می‌آورد.

نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز و زمان پاسخ یک میلی‌‌ثانیه در مانیتور ۲۷ اینچی شیائومی، تجربه‌ی حرکت روان و بدون تارشوندگی و سریع را تضمین می‌کند. علاوه‌بر‌این، پشتیبانی از فناوری FreeSync در این مانیتور امکان اجرای بازی بدون وقفه را فراهم آورده است.

مانیتور ردمی G پرو از گواهینامه‌ی TÜV نیز بهره می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد تا با فعال‌سازی حالت نور آبی کم، خستگی چشم را در استفاده‌ی طولانی‌مدت کاهش دهد. علاوه‌بر‌این، با پوشش‌دهی ۱۰۰ درصدی طیف رنگ sRGB و ۹۹ درصدی DCI-P3 و ۹۷ درصدی Adobe RGB و عمق رنگ ۱۰ بیتی، رنگ‌های دقیق و واقعی را نمایش می‌دهد.

مانیتور ردمی G پرو ۲۷ اینچی شیائومی حاشیه‌های بسیار باریکی در سه‌ طرف و کنترل جوی‌استیک مناسبی برای دسترسی آسان به تنظیمات دارد. پایه‌‌ی مانیتور امکان حرکت به جلو، عقب، بالا و پایین و چرخش به چپ و راست و حتی چرخش عمودی صفحه‌نمایش را فراهم می‌کند.

قیمت مانیتور جدید شیائومی ۲٬۱۹۹ یوان (حدود ۳۰۰ دلار) تعیین شده است و می‌توان آن را در دسته‌ی بهترین مانیتور گیمینگ خوش‌قیمت قرار داد؛ زیرا گزینه‌ی مناسبی برای کاربرانی است که به‌‌دنبال عملکرد رضایت‌بخش در اجرای بازی و تولید محتوای گرافیکی و انجام کارهای حرفه‌ای هستند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره