برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ایسوس زنفون 11 اولترا در نتایج تست Geekbench ظاهر شد

منبع
ديجي رو
بروزرسانی
ایسوس زنفون 11 اولترا در نتایج تست Geekbench ظاهر شد

دیجی رو/ اوایل ماه جاری، شاهد افشای جزئیات گسترده‌ای از گوشی هوشمند ایسوس زنفون 11 اولترا (Asus Zenfone 11 Ultra) بودیم که نشان از نزدیک شدن زمان عرضه آن به بازار دارد. حال، به لطف اطلاعات منتشر شده در پایگاه داده تست بنچمارک Geekbench، نوع پردازنده این گوشی نیز به طور دقیق مشخص و تأیید شده است. با ما در دیجی رو همراه باشید.

اخیراً یک گوشی هوشمند معرفی نشده از تولیدات ایسوس که مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 بوده، در پایگاه داده Geekbench ظاهر شده است و پتانسیل‌های کامل این پردازنده را نیز به نمایش گذاشته است. با توجه به اینکه ایسوس معمولاً کم کار بوده و تنها چند گوشی هوشمند در مجموعه خود دارد و همچنین، با توجه به افشاگری‌های گسترده اخیر در خصوص زنفون 11 اولترا، تاحدود زیادی می‌توان با اطمینان گفت که گوشی مورد تست همان زنفون 11 اولترا بوده است.



متأسفانه، به جز مشخصات تراشه پردازشی، اطلاعات زیادی از فهرست Geekbench نمی‌توانیم دریافت کنیم، جز اینکه گوشی تست شده مجهز به اندروید 14 راه‌اندازی بوده و از 16 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. در حال حاضر، تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، انتظار کشیدن برای رونمایی رسمی ایسوس از زنفون 11 اولترا است. اما با این حال، تا آن زمان مطمئناً شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری نیز خواهیم بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره