برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تاریخ معرفی ایسوس Zenfone 11 Ultra مشخص شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجی/ ایسوس در سال‌های اخیر تنها گوشی‌های ابعاد کوچک از سری زنفون خود را عرضه می‌کرد، اما انتظار می‌رود این شرکت امسال از رویه فعلی خود خارج شود. پیش از این در مورد Zenfone 11 Ultra شنیده بودیم و اینکه چگونه این دستگاه می‌تواند مدل تغییرنام‌یافته ROG Phone 8 Pro باشد. اکنون، ایسوس رسماً تأیید کرده است که Zenfone 11 Ultra در تاریخ 14 مارس/24 اسفند به‌صورت جهانی معرفی خواهد شد.

تاریخ معرفی ایسوس Zenfone 11 Ultra
همان‌طور که در اطلاعیه این شرکت ذکر شده است، ASUS Zenfone 11 Ultra قرار است در تاریخ 14 مارس 2024 ساعت 8 صبح به‌وقت شرقی معرفی شود.

وب‌سایت ایسوس برای رویداد رونمایی از Zenfone 11 Ultra به سه منطقه زمانی اشاره می‌کند: تایپه، برلین و نیویورک. این موضوع نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند در این سه بازار عرضه شود و با در دسترس بودن سری ROG Phone 8 نیز هماهنگ باشد.


انتظار می‌رود Zenfone 11 Ultra در پنج رنگ مشکی، خاکستری، زرد صحرایی، آبی آسمانی و سبز عرضه شود. رندرهای فاش‌شده از این گوشی نشانگر تغییر برند ROG Phone 8 است، البته با برخی تفاوت‌های جزئی. Zenfone 11 Ultra با طراحی متمایز خود نسبت‌به ROG Phone 8 شانس بیشتری برای جذب مشتریان اصلی دارد که علاقه‌ای به دستگاه‌های مخصوص بازی ندارند.

بر اساس مشخصات فاش‌شده، Zenfone 11 Ultra دارای صفحه‌نمایش 6.78 اینچی AMOLED با رزولوشن 2400 در 1080 از نوع LTPO با رفرش‌ریت متغیر 1 تا 120 هرتز و حداکثر رفرش‌ریت 144 هرتز در برخی بازی‌ها خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3، همراه با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و تا 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 بهره می‌برد.

برای دوربین‌ها، Zenfone 11 Ultra می‌تواند با یک دوربین 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی با OIS گیمبال به‌عنوان لنز اصلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض با میدان دید 120 درجه و یک دوربین تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با OIS برای زوم اپتیکال 3 برابر همراه باشد. قسمت جلویی نیز می‌تواند میزبان یک سنسور 32 مگاپیکسلی RGBW باشد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد که می‌تواند از شارژ سریع 65 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی کند. Zenfone 11 Ultra همچنین دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری و بلندگوهای استریو دوگانه خواهد بود. به‌طور کلی، به‌نظر می‌رسد این گوشی بسیار شبیه به ROG Phone 8 است و تنها موارد مخصوص بازی این دستگاه را به‌همراه ندارد.

نظر شما درباره ایسوس Zenfone 11 Ultra چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره