برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

اشتباه خنده‌دار ایلان ماسک در راه‌اندازی لپ تاپ نو جنجالی شد!

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
اشتباه خنده‌دار ایلان ماسک در راه‌اندازی لپ تاپ نو جنجالی شد!

شهر سخت افزار/ در یک اتفاق جنجالی، مدیرعامل تسلا به دلیل ناکامی در لاگین به ویندوز 11 بدون ایجاد حساب مایکروسافت، حسابی سر و صدا به پا کرده است. ظاهراً ایلان ماسک زمان زیادی را صرف لاگین شدن به لپ تاپ جدید خود کرده اما ناکام مانده است.

ماجرا از توییت ایلان ماسک شروع شد که نسبت به نبود گزینه لاگین به ویندوز 11 بدون ایجاد حساب کاربری مایکروسافت انتقاد کرد. کاربران زیادی در پاسخ به مالک شبکه اجتماعی ایکس گفتند چنین کاری امکان پذیر است و به ارائه راهنمایی به ایلان ماسک پرداختند. با این حال در نهایت مشخص شد دردسر ماسک ناشی از وصل شدن خودکار لپ تاپ به یک شبکه وای فای بدون رمز بوده است!

ساعت‌ها تلاش مالک اسپیس ایکس برای لاگین به ویندوز 11
پس از انتشار این توییت ماسک، خیلی زود کاربران زیادی به آن واکنش نشان دادند و تلاش کردند مالک اسپیس ایکس را برای لاگین به ویندوز 11 راهنمایی کنند. جالب اینکه ماسک در پاسخ به این کاربران اعلام کرد هیچ یک از روش‌های مطرح شده کار نمی‌کند و نمی‌توان بدون ایجاد حساب کاربری مایکروسافت به ویندوز لاگین کرد.




ایلان ماسک در توییت خود مدعی شد اگر حساب کاربری مایکروسافت ایجاد کند، به معنای دسترسی هوش مصنوعی این کمپانی به کامپیوتر او است، به همین دلیل برای ورود به ویندوز با حساب محلی تلاش کرد.

همین کافی بود تا طرفداران ایلان ماسک به مایکروسافت حمله‌ور شوند و از اجباری بودن استفاده از حساب کاربری آنلاین برای استفاده از ویندوز 11 به شدت انتقاد کردند. هم زمان سروکله میم ها پیدا شد و حتی کار به تمسخر مایکروسافت و بیل گیتس کشید.



در نهایت با گذشت چند ساعت از جنجال آفرینی، ایلان ماسک خبر از لاگین موفقیت آمیز به لپ تاپ ویندوزی خود بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری مایکروسافت داد. ظاهراً این مشکل ناشی از وصل شدن خودکار لپ تاپ به یک شبکه WiFi بدون رمز بود که با قطع ارتباط با اینترنت، گزینه لاگین به ویندوز 11 با حساب کاربری محلی پدیدار شد. این تجربه مالک اسپیس ایکس بود که شاید بکارتان بیاید!

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره