برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

ایسوس زنفون 11 اولترا معرفی شد؛ همان راگ فون 8 با اندکی تفاوت

منبع
ديجي رو
بروزرسانی
ایسوس زنفون 11 اولترا معرفی شد؛ همان راگ فون 8 با اندکی تفاوت

دیجی رو/ کمپانی ایسوس ساعاتی قبل از جدیدترین گوشی هوشمند رده بالای خود تحت عنوان زنفون 11 اولترا (Zenfone 11 Ultra) رونمایی کرد. این گوشی در اصل همان راگ فون 8 است که در ابتدای سال جاری میلادی معرفی شده بود، با این حال چند تغییر جزئی در این پرچمدار جدید از برند تایوانی وجود دارد. همچنین به نظر می‌رسد ایسوس با معرفی این گوشی، از ایده پرچمدارهای جمع و جور و کوچک فاصله گرفته است (مگر اینکه نسخه استاندارد زنفون 11 را در آینده عرضه کند).

مشخصات و ویژگی‌های ایسوس زنفون 11 اولترا

ایسوس زنفون 11 اولترا از یک طراحی ساده اما در عین حال جذاب استفاده می‌کند. فریم این گوشی به صورت تخت طراحی شده و یک برآمدگی مربعی شکل در پشت بدنه برای لنزهای دوربین در نظر گرفته شده است. خطوطی هم در نیمه پایینی پنل پشتی دیده می‌شوند که گوشی را از حالت ساده و یکنواخت بودن رنگ خارج می‌کنند.

بدیهی است که به واسطه تغییر برند، هیچ نشانی از علامت تجاری ROG روی آن وجود ندارد و کلیدهای تنظیم صدا و پاور نیز در سمت راست بدنه قرار گرفته‌اند. کلید پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل کرده و همچنین از قابلیت اسکرول لمسی ایسوس پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای گواهینامه IP68 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بسیار مقاوم است.



ایسوس زنفون 11 اولترا از یک صفحه نمایش 6.78 اینچی با پنل امولد LTPO، رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر حداکثر روشنایی 2500 نیت را ارائه کرده و از خروجی‌های تصویری HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. یک حفره هم در مرکز و بالای نمایشگر وجود دارد که محلی برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی گوشی است.

در بخش دوربین، زنفون 11 اولترا از یک سیستم دوربین سه‌گانه در پشت بدنه خود بهره می‌برد. این مجموعه شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و گیمبال (Gimbal)، یک لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتوی 32 مگاپیکسلی است (گیمبال یا استابیلایزر دوربین، یک سیستم مکانیکی است که برای حفظ ثبات و پایداری دوربین در حین حرکت استفاده می‌شود). از نظر صدا، این گوشی هوشمند به بلندگوهایی استریو مجهز شده که توسط دیراک (Dirac) تنظیم شده‌اند و از صدای Hi-Res و صدای بدون افت کیفیت کوالکام aptX پشتیبانی می‌کنند.



قلب تپنده زنفون 11 اولترا پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 است. این گوشی تا 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی دارد. همچنین یک سیستم دفع گرما نیز در آن تعبیه شده است که انتظار می‌رود عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. باتری این گوشی هوشمند ظرفیتی برابر با 5500 میلی‌ آمپر ساعت داشته و از شارژ سیمی 67 وات و شارژ بی‌سیم 15 وات پشتیبانی می‌کند. گزینه‌های اتصال نیز در این دستگاه شامل وای-فای 7، بلوتوث نسخه 5.3 و جک 3.5 میلی‌متری هدفون است.

قیمت پایه ایسوس زنفون 11 اولترا برای نسخه‌ای با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 999 یورو تعیین شده است. نسخه رده بالاتر با 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز 1099 یورو قیمت‌گذاری شده است. این گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی آسمانی، مشکی، خاکستری و شنی وارد بازار خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره