برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هنیه: کشته شدن فرزندانم توسط اسراییل تغییری در مواضع حماس ایجاد نخواهد کرد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
هنیه: کشته شدن فرزندانم توسط اسراییل تغییری در مواضع حماس ایجاد نخواهد کرد

باشگاه خبرنگاران/رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به شهادت فرزندان و نوه‌هایش، تمامی شهدای فلسطینی را فرزندان خود دانست.

رژیم صهیونیستی از تمامی ابزار‌هایی که در اختیار دارد برای نشان دادن توحش خود در غزه استفاده می‌کند. تل آویو علاوه بر نابودی زیرساخت ها، بیمارستان ها و جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه، اکنون خانواده اعضای حماس را نیز مورد حملات خود قرار داده است.
به گزارش الجزیره، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس امروز (چهارشنبه) اعلام کرد حمله به خانواده من از سوی رژیم صهیونیستی نشانه دیگری از شکست اسراییل است. با این حال، چنین اقداماتی مواضع حماس در مذاکرات پیرامون آتش بس در غزه را تغییر نخواهد داد. 

وی خاطر نشان کرد: حماس از مواضع خود شامل استقرار آتش بس دائمی در غزه و بازگشت آوارگان به خانه‌های خود عقب نشینی نخواهد کرد. با چنین رویکردی، اسراییل هرگز به خواسته‌های خود از طریق سیاسی و مذاکره نخواهد رسید. 

هنیه با اشاره به توحش‌های گسترده صهیونیست‌ها در غزه تاکید کرد: اگر اسراییل تصور کرده است در چنین برهه حساسی از مذاکرات با هدف قرار دادن فرزندان من حماس مواضع خود را تغییر خواهد داد، دچار توهم شده اند. خون فرزندان من ارزشمندتر از خون فرزندان سایر فلسطینیان در غزه نیست. تمامی شهدای فلسطینی در غزه فرزندان من هستند. 
منابع خبری ساعاتی قبل از هدف قرار گرفته شدن یک خودروی غیرنظامی حامل فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه در روز عید فطر خبر دادند که طی آن تمامی آنها به شهادت رسیدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره