برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شنیده شدن صدای انفجار در بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شنیده شدن صدای انفجار در بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی

ایرنا/ رسانه‌های صهیونیستی امروز (چهارشنبه) از شنیده شدن صدای انفجار در بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، رسانه های صهیونیست همچنین اعلام کردند که سامانه دفاع ضد هوایی رژیم اشغالگر بدون به صدا درآوردن آژیر خطر در این منطقه فعال شده است.

بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی، تاکنون بارها از سوی رزمندگان جنبش انصار الله یمن مورد حمله موشکی و پهپادی قرار گرفته است.

حملات موشکی و پهپادی جنبش انصار الله پس از آن انجام شد که این گروه مقاومت، با هدف تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به تجاوزش به نوار غزه، تهدید کرد که ضمن جلوگیری از عبور و مرور کشتی های رژیم صهیونیستی یا با مقصد سرزمین های اشغالی، منافع این رژیم را در فلسطین اشغالی هدف قرار داد. از این رو، طی چندین عملیات کشتی های این رژیم در دریای عرب و دریای سرخ و همچنین بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی و پهپادی قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای ارتش یمن تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره