برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیر شدن یک سرباز آمریکایی در روسیه

منبع
فارس
بروزرسانی
دستگیر شدن یک سرباز آمریکایی در روسیه

فارس/ بر اساس گزارش یک شبکه آمریکایی ارتش آمریکا از دستگیر شدن یک سرباز این کشور در روسیه خبر داده است.
 
شبکه آمریکایی «ان.بی.سی نیوز» گزارش داد بر اساس بیانیه یک سخنگوی ارتش آمریکا یک سرباز این ارتش چند روز قبل در روسیه دستگیر شده است.

ان. بی. سی نیوز گزارش کرد که به گفته چهار مقام آمریکایی این سرباز یکی از نیروهای آمریکایی مستقر در کره جنوبی بوده که به صورت شخصی و نه برای امور رسمی به روسیه سفر کرده است.

این مقام‌ها گفتند این سرباز آمریکایی به دزدی کردن از یک زن متهم شده است.«سینتیا او. اسمیت» ، سخنگوی ارتش آمریکا در بیانیه‌ای اظهار کرد که این سرباز چهار روز پیش در تاریخ دوم مه بازداشت شده است.

این سخنگو همچنین در بیانیه خود تصریح داشت این سرباز در شهر ولادیووستوک روسیه به سبب «رفتار مجرمانه» دستگیر شده است.او بیان کرد: «کشور فدراسیون روسیه به وزارت خارجه آمریکا اطلاع داد که این بازداشت کیفری طبق کنوانسیون روابط کنسولی وین رخ داده است.

ارتش آمریکا این اتفاق را به اطلاع خانواده او رساند و وزارت امور خارجه آمریکا هم حمایت کنسولی مناسب را از این سرباز آمریکایی در روسیه به عمل می‌آورد.

ما به دلیل حساسیت مساله، نمی‌توانیم جزئیات بیشتری را در این مقطع ارائه کنیم.»این سرباز جدید‌ترین آمریکایی است که در روسیه تحت بازداشت قرار می‌گیرد.

پیش از این نیز چند آمریکایی شامل چند فرد غیرنظامی در روسیه به سبب ارتکاب جرایمی دستگیر شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره