نماد آخرین خبر

آغاز فرایند انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد در کنکور ۹۹

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آغاز فرایند انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد در کنکور ۹۹

ايرنا/ فرايند انتخاب رشته‌ داوطلباني که در کنکور سراسري ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامي را انتخاب کرده بودند، آغاز شد.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسري سال ۹۹ که متقاضي تحصيل در دانشگاه آزاد اسلامي (به جز رشته هاي پزشکي، دندانپزشکي، داورسازي و دامپزشکي) هستند، از امروز جمعه چهارم مهرماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۱ مهر ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذيرش و فارغ التحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي به نشاني http://www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
داوطلبان بايد با استفاده از کد دسترسي مندرج در ذيل کارنامه و کد ملي، به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته و محل متناسب با گروه آزمايشي مربوطه اقدام کنند.
متقاضيان گروه آزمايشي علوم تجربي که در کارنامه اعلام نتايج اوليه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، براي انتخاب رشته‌هاي پزشکي، دندانپزشکي، داروسازي و دامپزشکي مراکز دانشگاه‌ آزاد اسلامي به سايت سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني اينترنتي www.sanjesh.org مراجعه کنند. جزييات اين رشته ها در دفترچه راهنماي انتخاب رشته سازمان سنجش درج شده است.
داوطلباني که علاوه بر گروه آزمايشي اصلي، در گروه‌هاي هنر و زبان خارجي شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، مي توانند در صورت تمايل رشته/ محل هاي اين گروه را در ميان انتخاب هاي يکصدگانه خود منظور کنند.
داوطلباني که رشته/ محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته هاي با آزمون سراسري دانشگاه آزاد اسلامي نمي يابند، توجه داشته باشند که بيش از ۹۵ درصد رشته/محل هاي دانشگاه آزاد اسلامي در مقاطع کارداني و کارشناسي بدون آزمون است که در صورت تمايل با مراجعه به سامانه http://www.azmoon.org مي‌­توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره