برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
بین الملل

ناپدید شدن اسناد محرمانه درباره پسر بایدن

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ناپدید شدن اسناد محرمانه درباره پسر بایدن

ايسنا/ شبکه تلويزيوني فاکس نيوز از ناپديد شدن اسناد محرمانه درباره هانتر، پسر جو بايدن نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريکا از طرف حزب دموکرات خبر داد.

به گزارش اسپوتنيک، تاکر کارلسون ، مجري يکي از برنامه هاي اين شبکه  گفت: اين هفته ، روز دوشنبه ، مجموعه اي از اسناد محرمانه درباره خانواده بايدن را دريافت کرديم. ما معتقديم که اين اسناد واقعي و قابل اعتماد بودند.
وي تأکيد کرد که اين اسناد روز دوشنبه از طريق پست از نيويورک به لس آنجلس ارسال شده است ، اما روز سه شنبه سرويس تحويل به اين شبکه تلويزيوني اطلاع داده است که بسته دريافتي  باز بوده و هيچ چيز در داخل آن نيست.
کارلسون با بيان اينکه "اين اسناد ناپديد شده اند" افزود: شرکت رساننده اسناد اين موضوع را بررسي کرده اما هيچ چيزي را پيدا نکرده است.
روزنامه نيويورک پست در ماه اکتبر با ارائه نامه هاي الکترونيکي و مدارک ديگري مبني بر ارزيابي فساد بايدن از سوي رئيس جمهور آمريکا ، انتشار مطالبي را در مورد پسر جو بايدن آغاز کرد. معاون سابق رئيس جمهور و نامزد دموکرات رياست جمهوري پيش از اين هرگونه دخالت در روابط تجاري پسرش را رد کرده بود. مخالفان وي ، به ويژه ترامپ ، مطمئن هستند که به لطف بايدن بود که پسرش پروژه هاي سودآوري در اوکراين و چين دريافت کرد.

دموکراتها اتهامات راجع به جو بايدن را انکار مي کنند و آنها را "اطلاعات غلط" مي نامند و به گفته آنها، مسکو در اين ماجرا دخيل است.
با اين حال ، جان راتکليف رئيس اطلاعات ملي ايالات متحده و سازمان FBI گفتند که انتشار نامه هاي الکترونيکي پسر بايدن هيچ ارتباطي با روسيه ندارد.. همچنين دونالد ترامپ، رئيس جمهور  و مايک پامپئو، وزير امور خارجه آمريکا احتمال دخالت روسيه در اين قضيه را رد کرده اند.
روسيه بارها اتهامات تلاش براي تأثيرگذاري بر روندهاي دموکراتيک در کشورهاي مختلف را رد کرده و دبير مطبوعاتي ديميتري پسکوف، رئيس جمهور روسيه آنها را "کاملاً بي اساس" خوانده است. سرگئي لاوروف ، وزير امور خارجه روسيه ، در مورد ادعاي مداخله روسيه در انتخابات در کشورهاي مختلف گفت که هيچ واقعيتي اين موضوع را تاييد نمي کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar