برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
بین الملل

گندی که هانتر بایدن با لپ‌تاپش زده است!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
گندی که هانتر بایدن با لپ‌تاپش زده است!

ايسنا/ لپ تاپ رها شده هانتر بايدن که براي تعمير در ۲۰۱۹ به يک مغازه در ايالت دلاور سپرده شده بود، اما هرگز براي پس گرفتنش اقدامي نشد، حاوي مطالب، اسناد و مدارکي بسيار مهم است که مي‌تواند به عاملي براي اخاذي از وي بدل شود.

به گزارش روزنامه ديلي ميل روز يکشنبه، لپ تاپ "مک‌بوک پرو" متعلق به هانتر بايدن، پسر جو بايدن، رقيب دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمريکا با اين حجم از اطلاعات و محتوا يک گذرواژه بسيار ساده دارد: Hunter۰۲
بر اساس گزارش اين روزنامه، محتواي لپ تاپ اين مرد ايميل‌هاي خصوصي پدرش و شماره‌هاي موبايل سياستمداران و سناتورها و افرادي چون بيل و هيلاري کلينتون را شامل است.
گفتني است که هانتر بايدن ۵۰ ساله همچنين يک تاجر و معتاد به مواد مخدر است که اين لپ تاپ را در آوريل ۲۰۱۹ به اين تعميرگاه در يک خيابان فرعي سپرد اما هرگز براي پس گرفتن آن برنگشت.
موجوديت اين لپ تاپ را نيويورک پست ماه گذشته ميلادي گزارش کرد اما محتوا و اطلاعات آن که به آساني حتي يک هکر تازه کار هم مي‌تواند به آن دسترسي پيدا کند، براي نخستين بار امروز فاش شده است.
اين اطلاعات در لپ تاپ مذکور که حتي کدگذاري يا رمزگذاري نشده، شامل موارد زير است:
شماره موبايل شخصي جو بايدن و سه ايميل خصصوي وي به همراه اسامي عامل‌هاي سرويس محرمانه‌اش، شماره موبايل‌هاي بيل کلينتون، هيلاري کلينتون و تقريبا تمامي اعضاي کابينه باراک اوباما، رئيس جمهوري سابق آمريکا، داده‌هاي اطلاعاتي ۱۵۰۰ تن شامل گوئينت پالترو، بازيگر آمريکايي، کريس مارتين، خواننده گروه موسيقي کلدپلي، جان کري، کانديداي سابق رياست جمهوري و لوئيس فريچ، مدير سابق اف.بي.آي و اسناد و مدارک شخصي هانتر بايدن شامل پاسپورت، گواهي نامه، کارت بيمه تامين اجتماعي،‌ کارت‌هاي اعتباري و اظهارنامه‌هاي بانکي وي به همراه جزئيات مشکلات جنسي و اعتيادش از جمله هزينه ۲۱ هزار دلاري براي استفاده از "وبکم آنلاين" يک سايت مستهجن و سلفي‌هايي که او در حين انجام رفتارهاي جنسي و مصرف کراک گرفته است.
درحاليکه هانتر بايدن به استفاده از اسم خانوادگي‌اش براي معاملات با کمپاني‌هاي اوکرايني و چيني متهم شده، در اين لپ تاپ اسمي از جو بايدن در اين معاملات نيامده است.
لپ تاپ هانتر بايدن شامل ۱۱ گيگابايت اسناد و مدارکي از دوراني است که پدرش معاون اوباما بود تا زمانيکه هانتر اين لپ تاپ را به اين تعميرگاه سپرده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar